Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Вдосконалення маркетингової діяльності ВАТ “Ватутінський хлібокомбінат” по виробництву та збуту продукції
Дипломна
№ K-16509
1. Загальне знайомство з ВАТ “Ватутінський хлібокомбінат” 1.1. Місце знаходження підприємства 1.2. Історія розвитку підприємства 1.3. Територія підприємства 1.4. Номенклатура і асортимент продукції 2. Технологічна характеристика підприємства 2.1. Тип виробництва 2.2. Короткий опис технологічних процесів хлібопекарського виробництва 3. Апарат управління 3.1. Відносини між всіма елементами, які піддержують дякуючи лінейним і функціональним зв’язкам 3.2. Найважливіші служби керування 4. Майно і власність ОАО «Ватутинский хлебокомбинат» 4.1. Загальна оцінка стану основних фондів 4.2. Форма власності на майно 5. Взаємовідносини ВАТ «Ватутінський хлібокомбінат» з зовнішніми контрагентами 5.1. Сутність зовнішнього середовища і необхідність її вивчення 5.2. Споживачі готової продукції 5.3. Постачальники сировини 5.4. Фінансово-кредитні заклади 6. Система планів підприємства і оцінка його діяльності 7. Затрати і фінанси підприємства 7.1. Аналіз затрат на виробництво 7.2. Аналіз затрат на гривню товарної продукції і вплив факторів на зміну їх рівня 7.3. Аналіз балансового прибутку і її використання 7.4. Аналіз рентабельності продукції і виробництва 7.5. Види цін на підприємстві Податки й обов'язкові платежі 8.1. Сутність оподатковування. Види податків і зборів в Україні 8.2. Податок на додану вартість 8.3. Заповнення податкової декларації по податку на додану вартість за грудень 1999 року 8.3.1. Організація податкового і бухгалтерського обліку ПДВ 8.3.2. Порядок заповнення податкової декларації по ПДВ 8.4. Податок і прибуток 8.6 Інші податки 8.6.1. Податок із власників транспортних засобів і інших самохідних машин і механізмів 8.6.2. Плата за землю 8.7. Місцеві податки і збори 9. Економічна оцінка діяльності ВАТ”Ватутінський хлібокомбінат” 9.1. Основне направлення, задачі і значення оцінки діяльності підприємства. Джерела інформації 9.3. Аналіз фінансових показників і коефіцієнтів 9.3.1. Оцінка ринкової стійкості 9.3.2. Оцінка ліквідності активів балансу і платоспроможності підприємства Висновок Л і т е р а т у р а
Аналізуючи дипломну роботу можна зробити слідуючи висновки: що на підприємству ВАТ “Ватутінський хлібокомбінат”, є всі необхідні відділи та виробничі цехи, для виробництва якісної продукції. Але разом з тим, що виробництво має великий ринок збуту, на хлібокомбінаті відсутній відділ маркетингу. А це в свою чергу може призвести до погіршення продукції, зниження асортименту та якості, тому що відділ маркетингу міг би працювати не тільки над збутом, постачання асортиментом та якістю продукції, а і над рекламою цієї продукції, розміщенням регіону торгівлі, над покращенням технологічного процесу, а також над збільшенням асортименту, збільшенням виробництва та в багатьох інших напрямках. І тому адміністрації підприємства потрібно найближчим часом вивчити це питання і організувати на підприємстві відділ маркетингу. До роботи якого залучити відповідних фахівців.
Ціна
25
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи