Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Аналіз маркетингової діяльності підприємства
Дипломна
№ K-16512
Вступ Загальна частина Розділ 1. Характеристика підприємства 1.1. Юридичний статус підприємства 1.2. Маркетингова оцінка організації підприємства 1.2.1. Структура управління 1.2.2. Аналіз впливу факторів внутрішнього та зовнішнього середовища 1.3. Місія підприємства Основна частина Розділ 2. Оцінка фінансово - господарської діяльності підприємства 2.1. Характеристика товару, який виробляється підприємством 2.2. Якісні показники 2.2.1. Динаміка обсягів продажу 2.3. Оцінка фінансових показників 2.3.1. Динаміка основних економічних коефіцієнтів 2.3.2. Динаміка показників фінансових результатів 2.4. Характеристика технології виробництва 2.4.1. Технологічні лінії 2.4.2. Технологічний процес виробництва продукту 2.4.3. Склади готової продукції 2.4.4. Мікрологістика Розділ 3. Застосування маркетингових технологій у роботі підприємства 3.1. Цінова та збутова політика підприємства 3.2. Позиціонування та сегментування 3.3. SWOT – аналіз стану підприємства 3.4. Оцінка конкурентоспроможності продукції Заключна частина Розділ 4. Розробка рекомендацій щодо застосування маркетингових технологій 4.1. Розробка трьох рівней товару 4.2. Розрахунок ціни товару 4.3. Розробка реклами 4.4. Розробка бюджету маркетингу 4.5. Розробка системи маркетингового контролю 4.6. Оцінка стану товару за методом ВCG Висновки Література
1. Місією ПКФ „Зеніт-плюс” являється заняття лідируючого місця на регіональному ринку харчових продуктів його наповненням конкурентоспроможною продукцією на основі рослинної олії за умов отримання максимального прибутку при сукупних мінімальних витратах. 2. Номенклатура товарів, що реалізується ПКФ „Зеніт-плюс” складає три основні товарні групи: майонезна продукція, маргаринова продукція та мило. Гармонійність товарної номенклатури забезпечується єдиним виробничо-збутовим комплексом, застосуванням одних і тих же матеріальних потоків та розподілення. 3. ПКФ „Зеніт-плюс” працює в умовах монополізованого ринку. В такій ситуації їй потрібно визначитись зі своєю поведінкою щодо конкуруючих фірм та основних груп споживачів. Використовуючи визнання продукції відомих торгових марок на українському ринку та своїм стійким положенням на регіональному ринкові, найбільш виправданим заходом своєї торговельної політики та завоювання прихильності споживачів саме завдяки ній. 4. Підвищення ефективності збутової діяльності ПКФ „Зеніт-плюс” може бути забезпечено за рахунок удосконалення системи управління замовленнями та обслуговування клієнтів. В тому числі: - забезпечити скорочення та підвищення стабільності циклу замовлення; - постійно удосконалювати діяльність щодо обслуговування клієнтів; - зміцнення своїх ділових зв’язків з основними постачальниками продукції.
Ціна
25
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи