Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Оцінка маркетингової діяльності підприємства
Дипломна
№ K-16514
Вступ Загальна частина Розділ 1. Характеристика підприємства 1.1. Юридичний статус та загальна характеристика Корсунь-Шевченківського плодоконсервного заводу 1. 2 Маркетингова оцінка організації підприємства 1.2.1 Структура управління 1.2.2 Кадровий потенціал 1.2.3 Внутрішнє середовище 1.2.4 Зовнішнє середовище 1.3 Місія підприємства Основна частина Розділ 2. Оцінка фінансово-господарської діяльності підприємства 2.1 Характеристика продукції, яка виробляється 2.1.1 Номенклатура 2.1.2 Асортимент 2.1.3 Якісні показники 2.1.4. Динаміка об’ємів виробництва 2.2. Характеристика технології виробництва плодоконсервного заводу 2.2.1 Основні ціни 2.2.2 Технологічні лінії 2.2.3 Склади готової продукції 2.2.4 Технологічний процес виробництва продукту 2.2.5. Мікрологістика 2.3. Оцінка фінансових показників Розділ 3. Застосування маркетингових технологій у роботі плодоконсервного заводу 3.1. Стан товарної політики 3.2. Стан цінової політики 3.3. Стан політики розподілення 3.4. Стан комунікаційної політики 3.5. Стан стратегічної політики 3.6. Стан зовнішньоекономічної діяльності 3.7. Позиціювання та сегментування 3.8. Оцінка конкурентоспроможності 3.9. Стан маркетингових досліджень Загальна частина Розділ 4. Розробка рекомендацій щодо застосування маркетингових технологій 4.1. Розробка трьох рівнів товару 4.2 Розробка життєвого циклу товару 4.3. Розрахунок ціни товару 4.4. Розробка реклами 4.5 Розрахунок бюджету маркетингу 4.6 Розробка маркетингової стратегії Висновки Література Додатки
Впроцесі розробки випускної роботи було детально висвітлено ситуацію, що склалася на Корсунь-Шевченківському плодоконсервному заводі, також було розглянуто основні методи застосування маркетингових технологій у роботі даного підприємства. У результаті аналізу господарської діяльності підприємства встановлено: -- підприємство має достатній виробничий потенціал і готовий задіяти його при сприятливих умовах; -- підприємство функціонує за рахунок позикових коштів; --- ліквідність підприємства в даний час знаходиться на низькому рівні, що сигналізує про критичне фінінсове становище. В даній роботі був розроблений ряд рекомендацій щодо застосування маркетингових технологій, а саме: *розробка трьох рівнів; *розробка життєвого циклу товару; *розробка реклами; *розробка бюджету маркетингу; *розрахунок ціни на основі графіку безбитковості.
Ціна
15
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи