Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Вдосконалення комплексу маркетингу підприємства
Дипломна
№ K-16516
Вступ Загальна частина Розділ 1. Загальна характеристика підприємства 1.1. Основні техніко-економічні показники підприємства за останні два роки 1.1.1. Характеристика інфраструктури підприємства 1.1.2. Характеристика продукції, що реалізується 1.1.3. Характеристика динаміки об’ємів продажу продукції Розділ 2. Аналіз фінансово - господарської діяльності підприємства 2.1 Розрахунок показників фінансового стану підприємства 2.1.1. Динаміка основних коефіцієнтів 2.2. Розрахунок показників фінансових результатів діяльності підприємства 2.2.1. Динаміка показників фінансових результатів Розділ 3. Аналіз маркетингового середовища 3.1. Аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на роботу підприємства 3.2. Аналіз впливу факторів внутрішнього середовища 3.3. Оцінка ринкової позиції підприємства на грунті матриці “BKG” 3.4. SWOT- аналіз стану підприємства Основна частина Розділ 4. Аналіз діючої стратегії підприємства 4.1. Аналіз діючої економічної стратегії 4.1.1. Товарна стратегія 4.1.2. Стратегія ціноутворення 4.1.3. Стратегія інвестиційної діяльності 4.1.4. Стратегія стимулювання персоналу 4.2. Стратегія конкуренції 4.2.1. Аналіз впливу чинників галузевої конкуренції за М. Портером 4.2.2. Аналіз застосування стратегії диференціації 4.2.3. Аналіз застосування STP- маркетингу 4.2.4. Оцінки конкурентного стану підприємства за методом Мак- Кінсі Розділ 5. Маркетинговий аналіз процесу управління підприємством 5.1. Характеристика структури управління підприємством 5.2. Планування процесу розробки товару 5.2.1. Класифікація і основні характеристики товару за методом трьох рівней 5.2.2. Життєвий цикл товару та його стан за методикою матриці “BKG” 5.3. Аналіз збутової політики 5.3.1. Характеристика збутової політики 5.3.2. Застосування маркетингових систем 5.3.3. Застосування АВС- аналізу 5.3.4. Застосування методів мікро та макрологістики 5.4. Аналіз комунікаційної політики 5.4.1. Планування просування товару 5.4.2 Планування бюджету просування 5.4.3. Фірмовий стиль. Брендінг 5.4.4. Методи пропаганди. PR Методи особистого продажу 5.5. Аналіз маркетиногвого контролю на підприємстві 5.5.1. Характеристика об”єктів контролю 5.5.2. Контроль фактичного обсягу реалізації продукції та її динаміки 5.5.3. Контроль прибутковості 5.5.4. Застосування ситуаційного аналізу Заключна частина Розділ 6. Формування стратегії бізнесу 6.1. Розрахунок ціни товару 6.1.1. Визначення цінової еластичності 6.1.2. Розрахунок точки беззбитковості 6.2. Розробка бюджету маркетингу 6.3. Розробка стратегії підприємства 6.3.1. Програма реалізації на п’ять років 6.3.2. Оцінка інвестиційних витрат та план фінансування 6.3.3. Оцінка показників ефективності стратегії 6.3.4. Оцінка ризику проекту стратегії 6.3.5. Обгрунтування обраного типу стратегії підприємства 6.3.6. Зміст та взаємозв’язки робіт щодо реалізації обраної стратегії Висновки Література
1. ПП “Бюрократ” існує на ринку біля двох років, основною діяльністю фірми є продаж канцтоварів. 2. Фірма діє на черкаському ринку. 3. ПП “Бюрократ” позиціонує себе біля існуючих конкурентів: ТОВ “Ласма”, “Офіс 2001”. 4. У своїй рекламній діяльності ПП “Бюрократ” використовує такі види рекламоносіїв: ділова преса, спеціалізована преса, радіо, наружна реклама в суспільних місцях та спеціалізовані виставки. 5. Розмір рекламного бюджету ПП “бюрократ” складає 30% від прибутку. 6. Для оцінки економічної ефективності реклами у фірмі здійснюють розрахунки додаткового товарообігу, отриманого під впливом реклами, економічного ефекту рекламування та рентабельності рекламних кампаній. 7. Для удосконалення рекламної діяльності пропонується використовувати такий вид реклами, як сувенірна продукція. Також пропонується налагодити регулярне планування рекламної діяльності фірми, з розробкою річних рекламних планів. 8. Для ефективного контролю маркетингової діяльності ПП “Бюрократ” пропонується використовувати такі типи маркетингового контролю річної діяльності як: контроль за виконанням квартальних планів, контроль прибутку та стратегічний контроль, котрий припускає ревізію маркетингу. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПП “Бюрократ”. 1. Більш ретельно підходити до планування маркетингу. Робити точніші припущення щодо змін зовнішнього середовища, частиною якого є підприємство, а також визначення його позицій у конкурентній боротьбі. Згідно з цим аналізом далі формулювати цілі розвитку фірми, у результативного вибирають стратегію маркетингу. 2. Точніше визначати загальнофірмові та маркетингові цілі. Маркетингові цілі займають підпорядковане становище щодо загальнофірмових цілей і є, так би мовити, засобами, стратегіями досягнення їх.
Ціна
15
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи