Меню сайту

Нові користувачі
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Maria4ka
Автори робіт
04.07.2024
ballerina
Користувачі
20.06.2024
Чи даєте Ви хабарі викладачам?


Бабій Катерина Сергіївна

Рейтинг: 19.9
Шалатовська Наталія Миколаївна

Рейтинг: 10
аватар
Маценко Назар Вікторович

Рейтинг: 10
аватар
Побережна Тетяна Анатоліївна

Рейтинг: 16
Потапенко Інна Миколаївна

Рейтинг: 10
аватар
Козяр Анастасія Анатоліївна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Оцінка надання рекламних послуг


Дипломна
K-16524

Вступ
I. Теоретична частина (літературний огляд)
1.1. Визначення реклами
1.2. Історія розвитку реклами
1.3. Розвиток української реклами в 90-і роки ХХ століття
1.4. Світовий досвід розвитку реклами
1.5. Види та категорії реклами
1.6. Проблеми реклами в пресі
1.7. Рекламні агентства. Роль рекламних агенств
1.8. Роль і значення реклами в сучасних умовах
II. Аналітико-дослідницька частина
2.1. Загальна характеристика ТОВ «Фабрика реклами «РЕНАТА»»
2.2. Аналіз виробничої діяльності ТОВ «Фабрика реклами «РЕНАТА»»
2.2.1. Зовнішня реклама
2.2.2. Поліграфічна продукція
2.2.3. Склад матеріалів
2.2.4. Промоушен заходи
2.2.5. Аналіз надання рекламних послуг ТОВ «Фабрика реклами « РЕНАТА»» за 2000-2003 роки
III. Проектно-рекомендаційна частина
Висновок
Список використаної літератури

В дипломній роботі був проведений аналітичний огляд літератури з рекламної діяльності.
Реклама – цілеспрямований інформативний вплив опосередкованого характеру на споживача для просування товарів і послуг на ринку збуту.
Реклама є найпереконливішим і найдешевшим способом поінформувати потенційних споживачів про певний товар або певну послугу.
Реклама є частиною прогресу нашого суспільства, і саме тому вона постійно змінюється. Створюються нові види засобів масової інформації, зникають деякі старі види. Безперервно народжуються нові товари та послуги, а також засоби впливу на споживача.
Реклама є, насамперед, практичною справою. Якщо маркетинг спрямовує товари та послуги на зустріч потребам споживача, то реклама допомагає привернути увагу споживача до певного товару в певному місці продажу. Якщо цього не відбувається, то годі сподіватись на прибуток від цього товару або на успіх у даній галузі бізнесу.
В аналітико-дослідницькій частині дипломної роботи було проведено аналіз надання рекламних послуг ТОВ “Фабрика реклами “Рената””, аналіз ефективності надання рекламних послуг, аналіз витрат на рекламу, аналіз конкурентного середовища.
На основі матеріалів проведена обробка даних і їх узагальнення, виявлення впливу позитивних і негативних чинників, встановлена причина недоліків у роботі, оцінена можливість ТОВ “Фабрика реклами “Рената”” із підвищення ефективності напрямків рекламної діяльності.
Основні показники показали, що витрати на рекламу, надання рекламних послуг, прибутки з кожним роком скорочуються.
Враховуючи тенденцію, що склалася у ТОВ “Фабрика реклами “Рената””, можна зробити висновки про необхідність створення концепції маркетингової діяльності з метою підвищення рівня виробництва.
Проведені дослідження дали змогу визначити як міняється прибутковість від зменшення обсягу виробництва.
У проектно-рекомендаційній частині приведені обґрунтовані пропозиції щодо удосконалення управління рекламною діяльністю ТОВ “Фабрики реклами “Рената””. Були внесені пропозиції щодо поліпшення організації роботи.
Запропоновано взяти на роботу менеджера з реклами, та розробити рекламну компанію фірми.
Посада менеджера з реклами передбачає різноманітну діяльність: від простого контакту з агентством за допомогою дуже великого штату, який може складатися лише із секретаря та помічника, до керівництва великим самостійним відділом із штатом 200 осіб, що виконує всю роботу з планування рекламної компанії, її творчого втілення та придбання рекламних площ і часу.
З вищенаведеного опису обов’язків менеджера з реклами у галузі застосування допоміжних засобів реклами випливає, що він повинен мати великий досвід і багато відповідних навичок. Ідеться, насамперед, про керівництво організаційним процесом, а також процесом залучення та контролювання організацій, що надають певні послуги. Це вимагає вміння керувати штатом спеціалістів і мати справу з різноманітними агентствами та постачальниками. Менеджер з реклами має розумітись на дизайні, фотографії, друкарській справі та на технологіях, які можна використовувати і які постійно розвивати.
Загалом, менеджер з реклами має бути більш обізнанім за працівників рекламного агентства, які, зазвичай, є вузькими спеціалістами. Навіть співробітник агентства який здійснює певний проект, знає та вміє не так багато, як менеджер з реклами, що керує рекламним відділом фірми.
Ціна

45

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3710
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3710
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 142
Гостей: 142
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.