Меню сайту

Нові користувачі
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Maria4ka
Автори робіт
04.07.2024
ballerina
Користувачі
20.06.2024
Який курс найскладніший?


аватар
Матіяш Михайло Михайлович

Рейтинг: 10
аватар
Великий Олександр Анатолійович

Рейтинг: 10
аватар
Побережна Тетяна Анатоліївна

Рейтинг: 16
аватар
Павло Поліщук

Рейтинг: 10
аватар
Федорова Лідія Юріївна

Рейтинг: 21.1
Козловський Вадим Леонідович

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Оцінка маркетингової діяльності банку


Дипломна
K-16525

Вступ
Загальна частина
Розділ І. Характеристика ВАТ „Автокразбанк”
1.1. Юридичний статус ВАТ „Автокразбанк”
1.2. Маркетингова оцінка організації ВАТ «Автокразбанк»
1.2.1. Структура управління
1.2.2. Кадровий потенціал
1.2.3. Внутрішнє середовище
1.2.4. Зовнішнє середовище
1.3. Місія підприємства
Основна частина
Розділ ІІ. Оцінка фінансово-господарської діяльності банку
2.1. Характеристика продукції, що виробляється
2.1.1. Номенклатура
2.1.2. Асортимент
2.1.3. Якісні показники
2.1.4. Динаміка обсягів виробництва
2.2. Характеристика технології виробництва
2.2.1. Комп’ютеризація банківської діяльності
2.3. Оцінка фінансових показників
Розділ ІІІ.Застосування маркетингових технологій у роботі банку
3.1. Стан товарної політики
3.2. Стан цінової політики
3.3. Стан розподілення
3.4. Стан комунікаційної політики
3.5. Позиціювання та сегментування
3.6. Стан маркетингових досліджень
3.7. Оцінка конкурентоспроможності
3.7.1. Оцінка СПФ
3.7.2. Оцінка КСФ
3.7.3. Оцінка КФУ
Заключна частина
Розділ IV. Розробка рекомендацій щодо застосування маркетингових технологій
4.1. Рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності банку
Висновки
Список використаних джерел

Основою сучасної економіки, її серцем, є банківська система. Організація фінансово-кредитного обслуговування підприємств, організацій і населення, функціонування кредитної системи грають винятково важливу роль у розвитку господарчих структур.
Філософія маркетингу якісно змінює відношення банка і клієнта. Сьогодні банк повинен розробляти нові види послуг, що спеціально адресовані конкретним групам клієнтів. В центрі уваги банку повинні завжди знаходитися реальні потреби клієнтів. Діяльність банка базується на операціях, що повторюються. Тому його зусилля повинні бути направлені на те, щоб зберегти і поширити клієнтуру, стати центром фінансового обслуговування людей на багато років. Саме тому банк повинен орієнтуватися на задоволення дійсних, а не вигаданих потреб, дати клієнту те, що він справді бажає. Тільки так можна утримати клієнтуру в умовах конкурентної економіки.
У даній роботі було розкрито поняття і цілі банківського маркетингу, був зроблений аналіз діяльності банків на фінансовому ринку України за 2004р., було освітлено питання методології маркетингової оцінки організації підприємства в умовах ринку; було проаналізовано застосування маркетингових технологій в роботі Олександрійської Філії Акціонерного комерційного Банку “Автокразбанк”., а саме була дана оцінка фінансово-господарській діяльності банку, був зроблений аналіз застосування маркетингових технологій у роботі банку; було знайдено шляхи вдосконалення маркетингової діяльності ОФ АКБ “Автокразбанк”, було розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності банку, а саме:
 ОФ АКБ “Автокразбанк” необхідно створити відділ маркетингу;
 ОФ АКБ "Автокразбанк" у своїй продуктовій політиці повинен використовувати стратегію диверсіфікації.
 Банк повинен змінити механізм встановлення ціни за дебетування клієнтських рахунків, вона не може бути фіксованою. Слід надати можливість філіалам і відділенням встановлювати її самостійно, виходячи з рівня їхніх витрат і особливостей регіональних ринків.
 ОФ АКБ "Автокразбанк" необхідно проводити систематичні маркетингові дослідження, вони повинні носити постійний характер, а не бути "час від часу", банк повинен вивчати не тільки задоволенність клієнтів послугами, які банк надає і ціни на послуги банків конкурентів, а повинен вивчати внутрібанківські відношення працівників, задоволенність умовами праці, робити аналіз долі ринку, вивчати попит, і опираючись на нього розробляти і пропонувати нові послуги, вивчати ефективність рекламних кампаній, а не вимірювати її на око.
 ОФ “Автокразбанк” повинен збільшити бюджет на рекламу.
 ОФ “Автокразбанк” повинен більш активно використовувати елементи PR такі як: тематичні заготовки для преси (статті про діяльность банку, інтерв'ю з керівниками банку), тематичні заготовки для місцевого телебачення (офіційні передачі, сюжети, інтерв'ю з керівниками банку).
 Банк повинен використовувати концепцію соціально-етичного маркетингу для всіх своїх послуг. Використовуя концепцію маркетингу орієнтованого на продаж, банк переслідує мету - продаж вироблених (надаваємих) послуг, а не виробництво (пропозиція) тих послуг, в яких на ринку є потреба. Концепція маркетингу орієнтованого на продаж приносить короткостроковий результат (прибутки швидко зростають і швидко падають, життєвий цикл деяких послуг триває дуже короткий час). Концепція соціально-етичного маркетингу провозглашає метою організації визначення потреб, вимог і інтересів цільових ринків і задоволення споживачів більш ефективними, ніж у конкурентів, засобами при збереженні і закріпленні добробуту споживачів і суспільства в цілому. Така концепція носить довгостроковий характер, сприяє встановленню позитивного іміджу банку, лояльності з боку клієнтів. А як відомо для банку імідж є майже найголовнішим фактором успіху.
Ціна

40

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3710
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3710
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 144
Гостей: 144
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.