Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетинг, як інструмент підвищення ефективності роботи суб'єктів, що хазяюють в умовах ринку
Контрольна робота
№ K-16873
1.1. Сутність маркетингу 2. Відмінність маркетингу від традиційної кон”юнктурно - збутової діяльності 3. Концепції керування маркетингом Список використаної літератури
Ціна
5
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи