Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетинг в галузі продаж інформаційних технологій
Реферат
№ K-16909
1. Особливості інформаційного виробництва 2. Сутність інформаційного маркетингу 3. Цілі та функції інформаційного маркетингу 4. Види інформаційного маркетингу 5. Об'єкти і суб'єкти інформаційного маркетингу Список використаної літератури
Ціна
5
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи