Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ
Курсова
№ K-1788
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ РОЗПОДІЛУ ТОВАРУ 1.1. Суть та цілі політики розподілу 1.2. Типи і функції каналів розподілу товарів 1.3. Маркетингові системи збуту 1.4. Динаміка розвитку каналів розподілу товарів РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІНСЬКІ РІШЕННЯ ЩОДО ФОРМУВАННЯ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ ТОВАРІВ РОЗДІЛ 3. РІШЕННЯ В СИСТЕМІ ЗБУТОВОЇ ЛОГІСТИКИ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Ціна
80,00
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи