Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Стратегічне планування маркетингової діяльності підприємства в умовах ринку
Дипломна
№ K-184
ЗМІСТ ВСТУП 4 1 СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ЇЇ ПРИЗНАЧЕННЯ 9 1.1. Поняття і сутність стратегії організації та стратегічного управління 9 1.2. Мета, завдання та зміст стратегічного планування 18 1.3. Аналіз середовища фірми та методи вибору стратегії 29 2 АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ЮВЕЛІРНОЇ КОМПАНІЇ ПП "ЗОЛОТИЙ ВІК" 48 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 48 2.2. Аналіз виробничої діяльності 58 2.3. Оцінка маркетингової діяльності 70 3 ОБГРУНТУВАННЯ І ВИБІР СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА НАЙБЛИЖЧУ ПЕРСПЕКТИВУ 78 3.1. Проблеми і перспективи розвитку ювелірної промисловості в Україні 78 3.2. SWOT-аналіз компанії „Золотий вік” 88 3.3. Вибір стратегії 103 ВИСНОВКИ 109 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 112 ДОДАТКИ 116
Ціна
$100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи