Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Стратегічне планування маркетингової діяльності підприємства в умовах ринку
Дипломна
№ K-184
ЗМІСТ ВСТУП 4 1 СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ЇЇ ПРИЗНАЧЕННЯ 9 1.1. Поняття і сутність стратегії організації та стратегічного управління 9 1.2. Мета, завдання та зміст стратегічного планування 18 1.3. Аналіз середовища фірми та методи вибору стратегії 29 2 АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ЮВЕЛІРНОЇ КОМПАНІЇ ПП "ЗОЛОТИЙ ВІК" 48 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 48 2.2. Аналіз виробничої діяльності 58 2.3. Оцінка маркетингової діяльності 70 3 ОБГРУНТУВАННЯ І ВИБІР СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА НАЙБЛИЖЧУ ПЕРСПЕКТИВУ 78 3.1. Проблеми і перспективи розвитку ювелірної промисловості в Україні 78 3.2. SWOT-аналіз компанії „Золотий вік” 88 3.3. Вибір стратегії 103 ВИСНОВКИ 109 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 112 ДОДАТКИ 116
Ціна
$100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи