Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетингова діяльність Хлібозавод
Дипломна
№ K-186
ЗМІСТ ВСТУП 6 1 СУТНІСТЬ І РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ РИНКУ 9 1.1. Зміст маркетингу в управлінні сучасною фірмою 9 1.2. Маркетингове середовище фірми 17 1.3. Завдання і цілі маркетингової діяльності фірми 26 2 АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ № 1" 45 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 45 2.2. Структура, функції та завдання маркетингового департаменту 53 2.3. Управління товарним асортиментом 68 3 ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКУТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 80 3.1. Сучасні проблеми маркетингу та класифікація питань управління 80 3.2. Побудова імітаційній моделі маркетингового управління 90 ВИСНОВКИ 102 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 105 ДОДАТКИ 110
Ціна
$100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи