Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетинг фінансових послуг
Реферат
№ K-18756
Вступ 1. Сутність та елементи маркетингу фінансових послуг 2. Основні стратегії маркетингу фінансових послуг 3 Маркетинг фінансових послуг на прикладі України Висновки Список використаної літератури Типові стратегії можна узагальнити шляхом наступного визначення стратегії фінансового маркетингу як процесу визначення цілей і задач фінансової установи, а також пріоритетних напрямів і масштабів її фінансової діяльності на довгострокову перспективу в умовах конкурентного середовища з метою задоволення ринкових очікувань та утримання конкурентних переваг на фінансовому ринку. Стратегії фінансового маркетингу реалізуються на різних вертикальних і горизонтальних рівнях в розрізі окремих регіональних сегментів і сфер фінансової діяльності інститутів фінансового ринку. Отже, фінансова установа, щоб досягти конкурентних переваг на регіональному фінансовому ринку України, повинна встановлювати нижчі ціни, ніж конкуренти, або урізноманітнити свої пропозиції так, щоб вони вигравали порівняно з пропозиціями конкурентів, шляхом застосування динамічних стратегій фінансового маркетингу на регіональному рівні. Використання отриманих результатів у подальшому можливе за умови вдосконалення теоретичних положень щодо формування та розробки стратегій фінансового маркетингу на регіональному рівні.
Ціна
10
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи