Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Шляхи вдосконалення формування маркетингової товарної політики на прикладі ТОВ «ВОЯЖ-КИЇВ»
Дипломна
№ K-18913
РЕФЕРАТ ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ, СИМВОЛІВ, ОДИНИЦЬ, СКОРОЧЕНЬ ТА ТЕРМІНІВ 7 ВСТУП 8 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 11 1.1. Сутність та завдання маркетингової товарної політики підприємства 11 1.2. Механізм реалізації маркетингової товарної політики підприємства 19 1.3. Особливості формування маркетингової товарної політики підприємства на ринку туристичного бізнесу 25 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «ВОЯЖ-КИЇВ» 37 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 37 2.2. Аналіз якості та конкурентоспроможності послуг підприємства 42 2.3. Оцінка маркетингової товарної політики підприємства 50 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «ВОЯЖ-КИЇВ» 60 3.1. Формування маркетингової товарної стратегії підприємства 60 3.2. Вдосконалення процесу управління інформаційними технологіями на туристичному підприємстві 69 3.3. Формування механізмів управління системою якості послуг 80 РОЗДІЛ 4. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВЕ ПІДГРУНТТЯ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 88 4.1. Нормативно-правове забезпечення туристичної діяльності в Україні 88 4.2. Характеристика договірних відносин в галузі туризму 96 ВИСНОВКИ 108 ПРОПОЗИЦІЇ 111 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 114
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи