Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Вибір маркетингової стратегії за допомогою матриці Мак-Кінсі на прикладі ВАТ «Трест«Донбасстрій»
Курсова
№ K-20742
Вступ Розділ 1 Теоретичні основи стратегічного планування 1.1 Сутність і класифікація маркетингових стратегій 1.2 Сучасні підходи до формування та вибору маркетингових стратегій 1.3. Матриця привабливості Мак-Кінсі Висновки за першим розділом Розділ 2 Вибір маркетингової стратегії за допомогою матриці Мак-Кінсі на прикладі ВАТ «Трест«Донбасстрій» 2.1. Макрооточення підприємства 2.2. Аналіз ринку автотранспортного будівництва Україною 2.3. Побудова матриці McKinsey за даними підприємства ВАТ «Трест« Донбассдорстрой » Висновки за другим розділом Загальні висновки та пропозиції Перелік використаних джерел Додатки
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи