Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Торгова підприємство спеціалізується на продажу побутової техніки. Основний конкурент
Контрольна робота
№ K-21135
Задача
Торгова підприємство спеціалізується на продажу побутової техніки. Основний конкурент, що володіє значною часткою ринку, знизив ціну на 30%. Маркетингова служба підприємства пропонує реалізувати стратегію зміни стимулювання збуту. Завдання: 1. Відобразити комунікаційний процес (схематично) між підприємством та обраним сегментом ринку. 2. Розробити нову стратегію стимулювання збуту.
Ціна
10
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи