Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Аналіз організації мерчендайзинга в магазині
Курсова
№ K-22132
Вступ 1. Основні види і засоби мерчендайзингу 2. Вітрини як засіб реклами в місцях продажу 3. Організація роздрібної торгівлі в магазині «Жіночий одяг» 4. Аналіз організації мерчендайзинга в магазині «Жіночий одяг» 5. Вдосконалення прийомів мерчендайзингу, як складової маркетинга в магазині «Жіночий одяг» Висновки і пропозиції Список використаних джерел Додатки
Ціна
80
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи