Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Аналіз організації мерчендайзинга в магазині
Курсова
№ K-22132
Вступ 1. Основні види і засоби мерчендайзингу 2. Вітрини як засіб реклами в місцях продажу 3. Організація роздрібної торгівлі в магазині «Жіночий одяг» 4. Аналіз організації мерчендайзинга в магазині «Жіночий одяг» 5. Вдосконалення прийомів мерчендайзингу, як складової маркетинга в магазині «Жіночий одяг» Висновки і пропозиції Список використаних джерел Додатки
Ціна
80
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи