Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Управління маркетинговою діяльністю тов «епіцентр к»
Дипломна
№ K-24918
Зміст
Вступ 1 теоретичні основи управління маркетинговою діяльностю на підприємстві 1.1 Поняття, цілі, функції та принципи маркетингу 1.2 Особливості організації маркетингової діяльності 1.3 Формування ефективної маркетингової стратегії підприємства 1.4 Управління маркетинговою діяльністю торгівельного підприємства 2 аналіз управління маркетинговою діяльністю тов «епіцентр к» 2.1 Загальна характеристика діяльності ТОВ "Епіцентр К" 2.2 Аналіз основних економічних показників діяльності ТОВ «Епіцентр К» 2.3 Аналіз фінансового стану ТОВ «Епіцентр К» 2.4 Аналіз комплексу маркетингу ТОВ «Епіцентр К» 2.5 Аналіз зовнішнього середовища ТОВ „Епіцентр К” 2.6 SWOT – аналіз діяльності ТОВ «Епіцентр К» 3 шляхи вдосконалення управління маркетинговою діяльністю тов „епіцентр 3 шляхи вдосконалення управління маркетинговою діяльністю тов „епіцентр к” 3.1 Етапи поширення маркетинг-менеджменту в управлінні підприємством 3.2 Розробка адресної рекламної 3.3 Визначення оптимальної кількості продавців-консультантів із застосуванням теорії масового обслуговування Висновки Список використаних список використаних джерел Додатки
Висновок
Отже, аналізуючи найсучаснішу економічну літературу як вітчизняних, так і зарубіжних авторів можна зустріти досить багато визначень маркетингу. Слід відмітити, що сьогодні універсального єдиного визначення маркетингу не існує.
Найбільш поширеним в літературі є наступні визначення.
Маркетинг – це вид людської діяльності, направлений на задоволення потреб під впливом обміну.
Маркетинг – це комплекс функцій збутової та ринкової діяльності підприємства.
Організація маркетингової діяльності — це структура управління маркетинговими функціями, яка встановлює підпорядкованість і відповідальність за реалізацію поставлених цілей і виконання завдань.
Функції маркетингу виконує служба маркетингу, яка за організаційною структурою може бути функціональною, регіональною, товарною, сегментною, збутовою, товарно-ринковою.
Формування маркетингової стратегії – найсуттєвіший етап маркетингу, в ході якого можна виділити вхідні й вихідні елементи: вхідні елементи – це фактори, аналіз яких передує розробці стратегії, тобто фактори проміжного середовища й цілі підприємства; вихідні елементи – це стратегічні рішення щодо маркетингового міксу, тобто комплексу компонентів маркетингу (товар, ціна, збут, просування).
маркетингова стратегія підпорядкована корпоративній стратегії підприємства. Її вибір залежить від зовнішніх і внутрішніх чинників, найважливішими серед яких є фактори, що характеризують стан галузі й умови конкуренції, та фактори, що характеризують конкурентні можливості підприємства, його ринкову позицію й потенціал. При формуванні стратегії необхідно враховувати стадію життєвого циклу підприємства, сутність і потужність п'яти конкурентних сил, масштаби діяльності конкурентів.
Компанія „Епіцентр К” являє собою потужну національну мережу гіпермаркетів будівельних матеріалів з широким асортиментом товарів. Для покупців існує можливість знайти все необхідне для будівництва та облаштування оселі в одному місці «під одним дахом» та за прийнятними цінами.
Мета компанії: забезпечити мешканців України якісними і доступними товарами для ремонту й будівництва.
Основним видом діяльності підприємства "Епіцентр К" - гуртова та роздрібна торгівля будматеріалами та супутніми товарами, асортиментний перелік, яких сягає понад 13 груп товарів, 700 найменувань.
У 2010-2011 рр. у ТОВ «Епіцентр К» виручка від реалізації продукції зменшилась на 5,97%, але протягом 2008 р. вона зросла на 50,63%.
Середня заробітна плата по підприємству зросла протягом 2011 р. на 83 грн. при підвищенні загального числа працюючих на 3 чоловіка, у 2012 р. заробітна плата зросла на 121 грн.
Зріс валовий прибуток підприємств за 2010-2012 рр. – майже на 190%.
Середньорічна вартість основних фондів зростала з кожним роком це свідчить про постійне оновлення основних фондів підприємства.
Розвиток торгівельної мережі є стратегічним напрямком діяльності підприємства, так як саме “Епіцентр К” здатний конкурувати і має перспективи для розширення ринку збуту. Керівництво підприємства пішло шляхом надання магазинам більшої самостійності в комерційній діяльності. Вони отримують від підприємства знижки в розмірі від 1 до 5 % на цілий ряд товарів, магазини в повній мірі користуються таким механізмом, здійснюючи регулювання цін.
В даний час підприємство використовує багато дієвих засобів реклами – реклама в ЗМІ, на транспорті, на щитах.
Одним із важливих елементів маркетингових комунікацій фірми “Епіцентр К” є так звані POS-матеріали. До них належать плакати різних форматів, наклейки, стенди, прапори, гірлянди. Більшість POS-матеріалів підприємству надають дистриб’ютори будматеріалів.
Також на підприємстві застосовується стимулювання збуту – існує гнучка система знижок, індивідуальний підхід до кожного клієнта.
Серед заходів вдосконалення управління маркетинговою діяльністю ми розробили стратегію поширення маркетингу, яка передбачає дві стадії.
Перша (підготовча) стадія поширення методів маркетинг – менеджменту в управлінні ТОВ “Епіцентр К” передбачає наступні дії:
Формування маркетингового світогляду у керівництва підприємства.
Підготовка власних спеціалістів і залучення зовнішніх консультантів з маркетингу до впровадження методів маркетингу на підприємстві.
Розробка плану формування системи управління підприємством на засадах маркетингу та забезпечення його реалізації.
Друга стадія стратегії формування управління ТОВ “Епіцентр К” на засадах маркетингу передбачає введення відділу маркетингу, розробку положення про відділ та посадових інструкцій працівників відділу.
Також, ми розробили адресну рекламну кампанію та визначили оптимальну кількість продавців-консультантів використовуючи теорію масового обслуговування.
Ціна
500
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи