Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Презентація товару мило Dave
Реферат
№ K-24921
Зміст
1. Дослідження ринку 2. Політика продукції 3. Політика цін 4. Дистрибуційна політика 5. Комунікативна політика 6. Маркетингова стратегія Література Висновок
1. ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ
Мило туалетне "Dave". Маса нетто 60 г., мило білого кольору з характерним для різних видів запахом.
1.1. Хто мій покупець?
Функціональне призначення товару: засіб особистої гігієни. Нашим покупцями є мешканці України. Споживачами вибраного товару є широке коло споживачів.
1.2. Як виглядає мій ринок?
Споживачами вибраного товару є широке коло споживачів.
Сегментування (рис. 3) проведене за споживчими мотивами (тобто пріоритет надається таким мотивам придбання товару як ціна і якість продукції). Опитування показало, що споживачі задоволені можливістю придбати якісний товар за низьку ціну.
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи