Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Стратегія і тактика маркетингу підприємства
Курсова
№ K-25175
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 СУТНІСТЬ ТА ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Задачі та функції маркетингу на підприємстві 5 1.2. Рівні маркетингової діяльності 8 1.3. Стратегічний і тактичний маркетинг підприємства 12 РОЗДІЛ 2 ПРОЦЕС СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ 14 2.1. Планування стратегічного маркетингу 14 2.2. Реалізація стратегічного маркетингу 17 2.3.Оцінка ефективності маркетингових програм 21 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ВИРОБНИЦТВА ШОКОЛАДНИХ ЦУКЕРОК «МРІЯ» 29 ВИСНОВКИ 40 ЛІТЕРАТУРА 42
Данная работа написана и защищена на положительную оценку в одном из высших учебных заведений. Вы можете приобрести данную работу отправив письмо с ее названием на мой E-mail: s0954101430@yandex.ru, или СМС с названием работы на нижеуказанные моб. телефоны. Задать вопросы и обговорить условия оплаты можно по телефону 0988972072 (Киевстар); 0954101430 (МТС)
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи