Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Товарна політика компанії «Ласунка»
Курсова
№ K-25183
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТОВАР В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ 4 1.1. Загальна характеристика компанії «Ласунка» 4 1.2. Рівні товару та якість товару 6 1.3. Позиціонування товару 14 РОЗДІЛ 2 ВИКОРИСТАННЯ МАРОЧОЇ НАЗВИ КОМПАНІЄЮ «ЛАСУНКА» 18 2.1. Сутність та значення марочної назви 18 2.2. Переваги, які отримує підприємство при використання марочної назви 21 РОЗДІЛ 3 УПАКОВКА ТОВАРУ 22 3.1. Функції, якості та значення упаковки товару 22 3.2. Вплив упаковки на вибір споживачів 24 РОЗДІЛ 4 МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНОК 25 4.1. Канали розподілу 25 4.2. Заходи просування продукції 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32
Данная работа написана и защищена на положительную оценку в одном из высших учебных заведений. Вы можете приобрести данную работу отправив письмо с ее названием на мой E-mail: s0954101430@yandex.ru, или СМС с названием работы на нижеуказанные моб. телефоны. Задать вопросы и обговорить условия оплаты можно по телефону 0988972072 (Киевстар); 0954101430 (МТС)
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи