Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Глобальний маркетинг
Курсова
№ K-25191
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ГЛОБАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ 5 1.1. Сутність глобального маркетингу 5 1.2. Маркетингові стратегії в умовах глобального ринку 11 РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ 15 2.1. Маркетингова товарна політика 15 2.2. Маркетингова цінова політика 18 2.3. Політика розподілу в міжнародному маркетингу 22 2.4. Політика комунікацій міжнародного маркетингу 24 РОЗДІЛ 3. ГЛОБАЛЬНА МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ТНК НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ 27 3.1. Маркетингова діяльність компанії «Coka-Cola » 27 3.2. Переваги та недоліки маркетингових стратегій у міжнародній діяльності ТНК 37 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
Данная работа написана и защищена на положительную оценку в одном из высших учебных заведений. Вы можете приобрести данную работу отправив письмо с ее названием на мой E-mail: s0954101430@yandex.ru, или СМС с названием работы на нижеуказанные моб. телефоны. Задать вопросы и обговорить условия оплаты можно по телефону 0988972072 (Киевстар); 0954101430 (МТС)
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи