Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Глобальний маркетинг
Курсова
№ K-25191
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ГЛОБАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ 5 1.1. Сутність глобального маркетингу 5 1.2. Маркетингові стратегії в умовах глобального ринку 11 РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ 15 2.1. Маркетингова товарна політика 15 2.2. Маркетингова цінова політика 18 2.3. Політика розподілу в міжнародному маркетингу 22 2.4. Політика комунікацій міжнародного маркетингу 24 РОЗДІЛ 3. ГЛОБАЛЬНА МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ТНК НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ 27 3.1. Маркетингова діяльність компанії «Coka-Cola » 27 3.2. Переваги та недоліки маркетингових стратегій у міжнародній діяльності ТНК 37 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
Данная работа написана и защищена на положительную оценку в одном из высших учебных заведений. Вы можете приобрести данную работу отправив письмо с ее названием на мой E-mail: s0954101430@yandex.ru, или СМС с названием работы на нижеуказанные моб. телефоны. Задать вопросы и обговорить условия оплаты можно по телефону 0988972072 (Киевстар); 0954101430 (МТС)
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи