Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Дослідження і аналіз реального життєвого циклу товару: визначити етапи життєвого циклу, на яких знаходиться той чи інший товар підприємства
Курсова
№ K-25192
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ 6 1.1. Дослідження товару та його властивостей 6 1.2. Сутність маркетингових досліджень життєвого циклу товару підприємства 7 РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА ПРОЕКТУ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ ВАТ «Ювілейний» 10 2.1. Кротка характеристика ВАТ «Ювілейний»та його основних видів продукції 10 2.2. Етапи проведення маркетингових досліджень життєвого циклу товару та опис проекту дослідження 14 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ 20 3.1. Вибірка і аналіз результатів проведення маркетингових досліджень життєвого циклу товару 20 3.2. Просування продукції на різних етапах життєвого циклу 27 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30 ДОДАТКИ 31
Данная работа написана и защищена на положительную оценку в одном из высших учебных заведений. Вы можете приобрести данную работу отправив письмо с ее названием на мой E-mail: s0954101430@yandex.ru, или СМС с названием работы на нижеуказанные моб. телефоны. Задать вопросы и обговорить условия оплаты можно по телефону 0988972072 (Киевстар); 0954101430 (МТС)
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи