Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Дослідження складу споживачів товарів і послуг, профілів споживачів основних товарів компанії
Курсова
№ K-25194
ВСТУП РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ СКЛАДУ СПОЖИВАЧІВ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ 1.1. Типологія споживачів товарів та послуг 1.2. Маркетингові дослідження споживачів як підґрунтя прийняття маркетингових рішень підприємства РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА ПРОЕКТУ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ СКЛАДУ СПОЖИВАЧІВ ТОВ «ЛАСУНКА» 2.1. Кротка характеристика ТОВ «Ласунка» та його основних видів продукції 2.2. Розробка методології проведення маркетингових досліджень споживачів товарів підприємства 2.3. Опис проекту дослідження РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ 3.1. Вибірка і аналіз результатів проведення маркетингових досліджень споживачів 3.2. Профілі споживачів основних товарів підприємства ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Данная работа написана и защищена на положительную оценку в одном из высших учебных заведений. Вы можете приобрести данную работу отправив письмо с ее названием на мой E-mail: s0954101430@yandex.ru, или СМС с названием работы на нижеуказанные моб. телефоны. Задать вопросы и обговорить условия оплаты можно по телефону 0988972072 (Киевстар); 0954101430 (МТС)
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи