Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Інтегровані маркетингові комунікації: роль і значення реклами
Курсова
№ K-25195
Вступ 4 РОЗДІЛ 1 СУТНІСТЬ ТА ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 6 1.1. Роль маркетингових комунікації у суспільстві та бізнесі 6 1.2. Елементи комплексу просування 10 1.3. Реклами як основного інструменту маркетингових комунікацій 15 РОЗДІЛ 2 СЕГМЕНТУВАННЯ ЦІЛЬОВОГО РИНКУ І ПОЗИЦІЮВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 21 2.1. Характеристика підприємства. Вибір і аналіз цільового ринку 21 2.2. Сегментування цільового ринку 26 2.3.Вибір організацією цільових сегментів ринку 30 2.4. Позиціювання товару на обраних сегментах цільового ринку 35 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТКИ 40
Данная работа написана и защищена на положительную оценку в одном из высших учебных заведений. Вы можете приобрести данную работу отправив письмо с ее названием на мой E-mail: s0954101430@yandex.ru, или СМС с названием работы на нижеуказанные моб. телефоны. Задать вопросы и обговорить условия оплаты можно по телефону 0988972072 (Киевстар); 0954101430 (МТС)
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи