Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Планування маркетингової діяльності підприємства
Курсова
№ K-25202
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ 5 1.1. Сутність та принципи маркетингового планування 5 1.2. Види планів маркетингу 12 РОЗДІЛ 2. СТРАТЕГІЧНЕ МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ 16 2.1. Стратегічний план маркетингу 16 2.2. Етапи стратегічного планування 20 РОЗДІЛ 3. ПЛАНУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ 28 3.1. Обґрунтування стратегічних орієнтирів компанії 28 3.2. Розробка операційного плану маркетингу 35 3.3. Розрахунок бюджету маркетингу 42 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49 ДОДАТКИ 51
Данная работа написана и защищена на положительную оценку в одном из высших учебных заведений. Вы можете приобрести данную работу отправив письмо с ее названием на мой E-mail: s0954101430@yandex.ru, или СМС с названием работы на нижеуказанные моб. телефоны. Задать вопросы и обговорить условия оплаты можно по телефону 0988972072 (Киевстар); 0954101430 (МТС)
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи