Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Поняття та зміст сегментації ринку
Курсова
№ K-25203
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ 5 1.1. Маркетинговий аналіз товарного ринку 5 1.2. Основні етапи та принципи сегментування ринку 10 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 17 2.1. Загальна характеристика ТОВ «Ласунка» та його основних видів продукції 17 2.2. Аналіз цільового продуктового ринку і вибір стратегії його охвату 21 2.3. Розробка стратегії сегментування і виділення цільових сегментів 23 РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. 29 3.1 Комунікаційна політика підприємства щодо закріплення позиції на ринку та завоювання нових цільових сегментів споживачів 29 3.2. Позиціювання товару на обраних сегментах цільового ринку 30 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33
Данная работа написана и защищена на положительную оценку в одном из высших учебных заведений. Вы можете приобрести данную работу отправив письмо с ее названием на мой E-mail: s0954101430@yandex.ru, или СМС с названием работы на нижеуказанные моб. телефоны. Задать вопросы и обговорить условия оплаты можно по телефону 0988972072 (Киевстар); 0954101430 (МТС)
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи