Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Розробка маркетингової стратегії для фірми на споживчому ринку (на прикладі ТОВ «Ласунка»)
Курсова
№ K-25210
Вступ 4 РОЗДІЛ 1. МІСЦЕ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ В СТРУКТУРІ УПРАВЛІННЯ ФІРМОЮ ТА МАРКЕТИНГОМ 6 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ОБ’ЄКТУ ДОСЛІДЖЕННЯ 19 2.1. Історія розвитку ТОВ «Ласунка» 19 2.2. Аналіз внутрішнього середовища підприємства: 21 2.2.1. Аналіз виробничих можливостей підприємства (технологія, обладнання, товарний асортимент, постачання, складське господарство, обслуговування технологічного парку, НДКР) 21 2.2.2. Аналіз кадрового забезпечення підприємства (найм, навчання, просування кадрів; оцінка результатів праці і стимулювання, взаємодія менеджерів та робітників; кількість працюючих) 27 2.2.3. Маркетинговий аналіз підприємства (стратегія продукту і ціноутворення, стратегія просування товару, система розподілу тощо) 30 2.2.4. Аналіз фінансових можливостей підприємства (процеси забезпечення ефективності використання та руху грошових коштів в організації) 32 2.2.5. Аналіз організаційної складової підприємства (комунікаційні процеси, оргструктура, норми, правила, процедури, розподіл повноважень, ієрархія підпорядкування) 34 2.2.6 SWOT- аналіз (визначення сильних і слабких сторін фірми) 37 2.3. Аналіз зовнішнього середовища. 38 2.3.1. Аналіз мікросереди 38 2.3.1.1. Аналіз конкурентів 38 2.3.1.2. Аналіз споживачів 39 2.3.1.3. Аналіз постачальників 42 2.3.1.4. Аналіз посередників 43 2.3.2. Аналіз макросереди (PEST- аналіз) 44 2.3.3. SWOT- аналіз (визначення можливостей і загроз, побудова матриці SWOT) 46 2.4. Аналіз ринку 48 2.5. Проблеми та можливі напрями розвитку фірми 56 РОЗДІЛ 3. ВИБІР ТА ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОСТУ, КОНКУРЕНТНОЇ І МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ФІРМИ 57 3.1. Портфельний аналіз 57 3.2. Вибір місії та формування маркетингових цілей 58 3.3. Сегментування ринку 60 3.4. Вибір цільових сегментів ринку 65 3.5. Позиціонування товару фірми 66 3.6. Вибір стратегії росту фірми 67 3.7. Вибір базової конкурентної стратегії фірми 68 3.8. Вибір конкурентної позиції фірми 68 3.9 Вибір маркетингової стратегії фірми 69 Висновок 71 Література 74 Додатки 76
Данная работа написана и защищена на положительную оценку в одном из высших учебных заведений. Вы можете приобрести данную работу отправив письмо с ее названием на мой E-mail: s0954101430@yandex.ru, или СМС с названием работы на нижеуказанные моб. телефоны. Задать вопросы и обговорить условия оплаты можно по телефону 0988972072 (Киевстар); 0954101430 (МТС)
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи