Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Товарна політика компанії «МакДональдз»
Курсова
№ K-25212
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТОВАР В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ 5 1.1. Характеристика компанії «МакДональдс» 5 1.2. Рівні та якість товару 8 1.3. Позиціонування товару 12 РОЗДІЛ 2 ВИКОРИСТАННЯ МАРОЧНИХ НАЗВ 14 2.1. Рішення, які приймає маркетолог при виборі назви торгової марки 14 2.2. Аналіз марочної назви 18 2.3.Переваги, які отримує підприємство при використання марочної назви 20 РОЗДІЛ 3 УПАКОВКА ТОВАРУ 20 3.1. Функції, якості, значення упаковки товару 20 3.2. Вплив упаковки на вибір споживачів 22 РОЗДІЛ 4 АНАЛІЗ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА 23 РОЗДІЛ 5 МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНОК 27 5.1. Канали розподілу 27 5.2. Заходи просування продукції 27 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31
Данная работа написана и защищена на положительную оценку в одном из высших учебных заведений. Вы можете приобрести данную работу отправив письмо с ее названием на мой E-mail: s0954101430@yandex.ru, или СМС с названием работы на нижеуказанные моб. телефоны. Задать вопросы и обговорить условия оплаты можно по телефону 0988972072 (Киевстар); 0954101430 (МТС)
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи