Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Удосконалення маркетингової політики комунікацій ТзОВ «Електронпобутприлад»
Звіт з практики
№ K-26263
ВСТУП……………………………………………………………………………........3 РОЗДІЛ 1. Загальні відомості про підприємство, його стратегії розвитку………………………………………………………………….………….....5 РОЗДІЛ 2. Організаційне забезпечення маркетингової діяльності на підприємстві………………………….…………..…………………………………..10 РОЗДІЛ 3. Аналіз фінансово-економічних показників діяльності підприємства…………..…………………………...………………………………...16 РОЗДІЛ 4. Аналіз маркетингової товарної політики………………………….......20 РОЗДІЛ 5. Аналіз політики ціноутворення…………………………………….......29 РОЗДІЛ 6. Аналіз організації збуту продукції………………………………..........33 РОЗДІЛ 7. Аналіз системи просування продукції……………………………........37 РОЗДІЛ 8. Проведення SWOT-аналізу досліджуваного підприємства………......41 РОЗДІЛ 9. Охорона праці та навколишнього середовища………………………..46 РОЗДІЛ 10. Засоби масової інформації та їх вдосконалення …………………….48 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………….....53 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………................54 ДОДАТКИ………………………………………………………………………........56
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи