Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетинг 2 (МАУП)
Контрольна робота
№ K-27190
Тема 1 - Сущность маркетинга и его современная концепция
Контрольні питання 1
1. Сутність маркетингу: найпоширеніші визначення поняття „маркетинг”, роль маркетингу, завдання, що вирішує маркетинг. 2. Види маркетингу: залежно від співвідношення попиту і пропозиції, від спрямованості ринків і суб’єктів ринкових відносин та особливостей збуту продукції. 3. Цілі маркетингу. 4. Принципи маркетингу. 5. Функції маркетингу.
Тема 2 - Система и характеристики маркетинга Контрольні питання 2
Тема 3 - Окружающая среда маркетинга и ее исследование
Контрольні питання 3
1. Сутність та етапи проведення маркетингових досліджень.
2. Види інформації: джерела, особливості, переваги та недоліки.
3. Джерела інформації для проведення маркетингових досліджень.
4. Основні напрями проведення маркетингових досліджень.
Тема 4 - Маркетинговая товарная политика
Контрольні питання 4
1. Класифікація споживачів стосовно придбання товарів.
2. Поняття продуктової (товарної) політики, завдання.
3. Класифікація товарів: загальна та за деякими ознаками.
4. Життєвий цикл товарів: поняття, характеристика стадій ЖЦТ.
5. Рівні товару для продажу.
6. Етапи процесу розробки товарів.
7. Причини комерційного провалу нових товарів.
Тема 5 - Маркетинговая ценовая политика
Контрольні питання 5
1. Сутність цінової політики і її роль в системі маркетингу.
2. Ціноутворення залежно від типу ринку.
3. Фактори, що визначають цінову політику.
4. Цінова політика фірми, завдання.
5. Складові інформаційного забезпечення, необхідного для прийняття рішення щодо цін.
6. Методи встановлення ціни.
7. Види цін , характеристика.
8. Маркетингові стратегії встановлення ціни на новий товар.
9. Маркетингові стратегії ціноутворення в межах товарної номенклатури.
10. Види знижок цін.
11. Маркетингові стратегії дискримінаційних цін.
12. Умови отримання очікуваних результатів від стратегії дискримінаційних цін.
Тема 6 - Маркетинговая политика распределения товаров
Контрольні питання 6
1. Канал розподілу, види каналів розподілу товарів.
2. Фактори, що впливають на збутову мережу.
3. Функції каналу збуту, його основні характеристики.
4. Типи посередників для функціонування каналів розподілу.
5. Маркетингові збутові системи.
6. Мета та функції товароруху.
Тема 7 - Маркетинговая политика коммуникаций
Контрольні питання 7
1. Поняття „Реклама”, класифікація видів реклами.
2. Етапи рекламної діяльності.
3. Основні завдання реклами.
4. Засоби масової інформації та складові неособистих каналів комунікації.
5. Класифікація реклами залежно від етапів ЖЦТ.
6. Розробка плану реклами.
7. Інформація, яка необхідна для вибору засобів розповсюдження рекламного звернення.
8. Стимулювання збуту, засоби.
9. Цільова аудиторія і цілі.
10. Переваги і засоби зв’язків з громадськістю.
Тема 8 - Управление маркетинговым влиянием
Контрольні питання 8
1. Система маркетингу підприємства (СМП), етапи, завдання.
2. Організація служби маркетингу на підприємстві.
3. Принципи діяльності служб маркетингу.
4. Види організаційних структур служби маркетингу (ОССМ) та їх характеристика.
5. Функціональна організаційна структура служби маркетингу (ОССМ), переваги.
6. Товарна організаційна структура служби маркетингу (ОССМ), переваги.
7. Ринкова організаційна структура служби маркетингу (ОССМ), переваги.
8. Матрична (товарно – ринкова) організаційна структура служби маркетингу, переваги.
9. Планування діяльності підприємства, характеристика етапів стратегічного планування.
10. Основні види можливостей розвитку підприємства.
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи