Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Міжнародний маркетинг персоналу (МАУП)
Контрольна робота
№ K-27235
Контрольні питання 1
Завдання № 1
1. Визначить сутність поняття «Маркетинг персоналу». Назвіть основні принципи маркетингу персоналу.
2. Поясніть необхідність проведення аналізу зовнішнього і внутрішнього середовища організації.
3. Зовнішній і внутрішній ринок праці.
4. Стратегія і тактика міжнародного маркетингу персоналу.
5. Функції міжнародного маркетингу персоналу.
Завдання № 2
1. Визначте альтернативні підходи до маркетингової діяльності.
2. Функціональні напрями міжнародної маркетингової діяльності та конкретні функції менеджерів з міжнародного маркетингу.
3. Дайте загальну характеристику щодо спеціалізації країн у світовому господарстві.
4. Назвіть основні етапи маркетингової діяльності у галузі персоналу.
5. Система маркетингового управління персоналом підприємства.
Контрольні питання 2
Завдання № 1
1. Які основні питання відносяться до компетенції Міжнародної організації праці (МОП).
2. Єдина технологія обслуговування незайнятого населення в центрах зайнятості України.
3. Важелі процесу державного регулювання ринку робочої сили.
4. Працевлаштування іноземців в Україні.
5. Працевлаштування українців за кордоном.
Завдання № 2
1. Поняття трудової мобільності.
2. Фактори мобільності населення в ринковій економіці.
3. Класифікація міграційних процесів за основними ознаками.
4. Наслідки міграції робочої сили країн-експортерів і країн-імпортерів.
5. Участь України в міждержавному обміні робочою силою.
Контрольні питання 3
Завдання № 1
1. Загальне розуміння поняття діяльності.
2. Різні підходи до визначення сутності та змісту маркетингу робочої сили.
3. Детально охарактеризуйте функції маркетингу персоналу.
4. Етапи управління маркетингом персоналу.
5. Функціонування системи управління персоналом в ринковому середовищі.
Завдання № 2
1. Етапи маркетингової діяльності в галузі персоналу .
2. Наведіть алгоритм процесу маркетингу персоналу.
3. Структура плану маркетингу персоналу.
4. Основні напрями контролю маркетингу персоналу.
5. Діяльність закордонних служб зайнятості.
Контрольні питання 4
Завдання № 1
1. Поняття міжнародного ринку праці та умови його формування.
2. Основні характеристики і принципи вивчення ринку робочої сили.
3. Розвиток ринків праці у відкритих економіках у глобально-конкурентному контексті.
4. Заходи регулювання зайнятості у відкритих економіках.
5. Характеристика інфраструктури ринку праці в інституційному відношенні.
Завдання № 2
1. Товар «робоча сила» в системі маркетингу.
2. Характеристика товару «робоча сила».
3. Міжнародна мобільність робочої сили.
4. Досвід працевлаштування випускників навчальних закладів: погляд випускників та роботодавців.
5. Проблеми безробіття в Україні.
Контрольні питання 5
Завдання № 1
1. Поняття між етнічної взаємодії.
2. Види між етнічної взаємодії.
3. Форми, види, стадії міжетнічних конфліктів.
4. Етнічна та національна упередженість.
5. Адаптація в інших культурах.
Завдання № 2
1. Вивчення вимог, що висуваються до посад і робочих місць.
2. Внутрішні фактори, що визначають зміст маркетингу персоналу.
3. Зовнішні фактори, що визначають зміст маркетингу персоналу.
4. Дослідження зовнішнього і внутрішнього середовища організації.
5. Напрями та інструментарій внутрішнього ринку праці.
Контрольні питання 6
Завдання № 1
1. Характеристика кваліфікаційних груп персоналу підприємства.
2. Основні джерела добору персоналу для різних галузей і підприємства .
3. Методів добору кадрів.
4. Основні професіографічні документи та можливість використання їх для цілей добору кадрів.
5. Професійна придатність і психологічні професійно важливі якості.
Завдання № 2
1. Моделі підбору кадрів: американська, японська і західноєвропейська.
2. Поточна і довгострокова потреби в кадрах.
3. Методи планування потреби в кадрах.
4. Види потреб в кадрах.
5. Необхідність проведення к адрового аудиту: вітчизняний та зарубіжний досвід.
Контрольні питання 7
Завдання № 1
1. Концептуальні підходи до визначення поняття «витрати на персонал».
2. Співвідношення понять «витрати» та «інвестиції».
3. Визначення поняття «вартості робочої сили» у міжнародній практиці.
4. Види інвестицій в людський капітал
5. Класифікаційні групи інвестицій в людський капітал.
Завдання № 2
1. Підходи до поняття «витрати на підготовку і перепідготовку кадрів».
2. Поняття «аутстафінг».
3. Оцінка ефективності маркетингу персоналу.
4. Виділіть перелік мотиваційних атрибутів, підходящих для міжнародної компанії.
5. Маркетингові дослідження при доборі кадрів агентствами.
Контрольні питання 8
Завдання № 1
1. Профконсультаційна робота кадрових агентств.
2. Профдіагностика та рекомендації з адаптації кандидата.
3. Завдання профорієнтації в державній службі зайнятості.
4. Основні проблеми профорієнтації: вітчизняний за зарубіжний досвід.
5. Діяльність агентств з працевлаштування за кордоном
Завдання № 2
1. Процедури опису майбутнього місця роботи.
2. Професіограма, як документ добору кадрів.
3. Основні професіографічні документи та можливість використання їх для цілей добору кадрів.
4. Основні чинники професіографії – економічна, виробнича, гігієнічна, фізіологічна, психологічна характеристики професії.
5. Програми працевлаштування молоді в країнах Західної Європи.
Ціна
160
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи