Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Тема 17. Види реклами та її ефективність (МАУП)
Курсова
№ K-27242
ВСТУП
РОЗДІЛ I. СУЧАСНА РЕКЛАМА ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
1.1. Сутність реклами та її роль в бізнесі та суспільстві
РОЗДІЛ II. ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ
2.1. Планування рекламної діяльності на підприємстві
2.2. Оцінка ефективності рекламних заходів
РОЗДІЛ III. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ «ХОЛОДОК»
3.1. Організаційно-економічна характеристика ВАТ «Холодок»
3.2. Аналіз ефективності використання рекламних засобів
3.3. Рекомендації щодо вдосконалення рекламної діяльності фірми
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи