Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетингове дослідження та оцінка привабливості закордонних ринків PZU
Курсова
№ K-27282
ЗМІСТ ВСТУП …………………………………………………………….………………………………….4 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА PZU...……...………………………………………..4 РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ PZU.. ……...………………………...………………………………………………….5 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗУВАННЯ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ТА КУЛЬТУРНОГО СЕРЕДОВИЩА PZU…………...……………...……………………………………………………....8 3.1. Загальна характеристика міжнародного маркетингового середовища PZU...……………8 3.2. Аналізування міжнародного культурного середовища PZU.. ……….....………………..10 РОЗДІЛ 4. АНАЛІЗУВАННЯ ТИПУ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ….......11 4.1. Аналізування товарної політики PZU...………...……………………..…………………...11 4.2. Аналізування цінової політики PZU.. ...………………………………..………………….13 4.3. Аналізування збутової політики PZU...…………………………...……..………………...14 4.4. Аналізування політики просування PZU...………...……………………..………………..16 4.5. Характеристика міжнародної маркетингової стратегії компанії………………………...17 РОЗДІЛ 5. ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ…………………………………………………….21 5.1. Рекомендації щодо удосконалення міжнародної маркетингової діяльності PZU………………………………………………..………………………………………..………….21 5.2. Рекомендації щодо використання досвіду міжнародної маркетингової діяльності PZU в діяльності ПрАТ «UNICO» при виході на зовнішні ринки…….…………………….……...….…22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………………………………….24
Ціна
175
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи