Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Аналітичний маркетинг - тести (МАУП
Контрольна робота
№ K-27424
148 ОТВЕТОВ Тест до розділу І Question 1 Маркетингові дослідження – це: аналіз ринку Так Неправильно Question 2 Маркетингові дослідження – це систематична підготовка і проведення різноманітних обстежень (виявлення цільових ринків, виявлення попиту і пропозиції та ін.), а також аналіз отриманих даних і подання їх у вигляді, який відповідає конкретній маркетинговій задачі, яка стоїть перед компанією. Так Неправильно Question 3 Система внутрішньої інформації це: внутрішні звіти Так Неправильно Question 4 Система внутрішньої інформації це: вся фінансова та статистична звітність, внутрішні звіти та інша внутрішня інформація Так Неправильно Question 5 Система маркетингових досліджень це: інформаційна база компанії Так Неправильно Question 6 Система маркетингових досліджень: „це - систематична підготовка і проведення різних обстежень, аналіз отриманих даних і подання результатів і висновків у вигляді, які відповідають конкретній маркетинговій задачі, яка стоїть перед компанією”. Так Неправильно Question 7 Система збирання і аналізу маркетингової інформації це: набір джерел і методичних прийомів, за допомогою яких керівники отримують оперативну повсякденну інформацію про події, які відбуваються в комерційному середовищі. Так Неправильно Question 8 Система аналізу маркетингової інформації включає: статистичні методи (регресії множини, дискримінантний аналіз, факторний аналіз, кластер ний аналіз, аналіз багатомірної сукупності та ін); моделі (моделі черговості, моделі марковських процесів, моделі попереднього тестування нового товару, моделі типу „реакція на продаж у відповідь”, моделі розумного вибору та ін.); методи оптимізації (диференційне обчислення, математичне програмування, теорія гри, статистична теорія прийняття рішень, евристика) та інші методи, способи обробки інформації та її аналізу. Так Неправильно Question 9 Система аналізу маркетингової інформації включає: анкети, фокус-групи Так Неправильно Question 10 Цінність (вартість), яку відчуває споживач, це: сукупність зисків, які він очікує отримати від продукту (товару, послуги), яку він придбає. Так Неправильно Question 11 Цінність (вартість), яку відчуває споживач, це: різниця між загальною цінністю продукту для споживача і його загальними витратами на його придбання і використання. Так Неправильно Question 12 Задоволення потреб споживача це: продаж йому товарів і послуг Так Неправильно Question 13 Задоволення потреб споживача це: відчуття задоволення, радості або відчуття розчарування, які виникають у людини при порівнянні своїх попередніх очікувань і реальної якості купленого товару/послуг (або його результату). Так Неправильно Question 14 Одна з головних задач компанії це: збільшення реклами Так Неправильно Question 15 Одна з головних задач компанії це: формування стійких відносин із споживачами. Так Неправильно Question 16 Якість товару (послуги) це: відповідність існуючим вимогам Так Неправильно Question 17 Якість товару (послуги) це: єдність властивостей і характеристик продукції або послуг, яка основана на їх спроможності задовольняти заявлені або потреби, які розуміються. Так Неправильно Question 18 Аналіз бізнесу/економіки це: аналіз – витрат, еластичності цін, прибутку, внутрішньо фірмових відносин Так Неправильно Question 19 Аналіз бізнесу/економіки це: аналіз часток ринку, злиття/диверсифікації, характеристик і тенденцій галузі. Так Неправильно Тест до розділу ІІ Question 1 Перший етап маркетингових досліджень це: опитування споживачів Так Неправильно Question 2 Перший етап маркетингових досліджень це: виявлення проблеми і формування цілей і задач дослідження Так Неправильно Question 3 Так Неправильно Question 4 Визначення проблеми маркетингових досліджень це: виокремлення проблеми маркетингового дослідження в загальному вигляді (загальної проблеми) і визначення її окремих компонентів. Так Неправильно Question 5 Другий етап маркетингового дослідження це: анкетування відповідної вибірки споживачів Так Неправильно Question 6 Другий етап маркетингового дослідження це: розробка плану дослідження Так Неправильно Question 7 Методи збирання первинної маркетингової інформації це: використання статистичних показників Так Неправильно Question 8 Методи збирання первинної маркетингової інформації це: спостереження, опитування, анкетування фокус-груп, збирання статистичних даних, експеримент Так Неправильно Question 9 Випадкова вибірка споживачів це: вибірка за доступністю Так Неправильно Question 10 Випадкова вибірка споживачів це: вибірка, яка формується із випадкових респондентів Так Неправильно Question 11 Третій етап маркетингових досліджень це: аналіз інформації Так Неправильно Question 12 Третій етап маркетингових досліджень це: збирання інформації Так Неправильно Question 13 Аналіз маркетингової інформації це: процес опитування респондентів Так Неправильно Question 14 Аналіз маркетингової інформації це: процес обробки, підготовки і аналізу зібраної інформації Так Неправильно Question 15 Четвертий етап маркетингових досліджень це: оформлення результатів аналізу Так Неправильно Question 16 Четвертий етап маркетингових досліджень це: доведення звіту до замовника дослідження Так Неправильно Question 17 П’ятий етап маркетингового дослідження це: подання результатів у вигляді звіту та його презентація Так Неправильно Question 18 П’ятий етап маркетингового дослідження це: презентація звіту і надання допомоги замовнику Так Неправильно Question 19 Маркетингові дослідження це: послідовність відповідних робіт (етапів) збирання, підготовки до аналізу, аналізу маркетингової інформації і подання її у вигляді звіту Так Неправильно Question 20 Маркетингові дослідження це: аналіз споживачів Так Неправильно Тест до розділу ІІІ Question 1 План маркетингових досліджень це: загальний план фірми Так Неправильно Question 2 План маркетингових досліджень це: план, який деталізує методи, які необхідні для отримання інформації, за допомогою якої необхідно структурувати або вирішити проблему маркетингових досліджень й прийняти відповідні рішення. Так Неправильно Question 3 Пошукове маркетингове дослідження це: пошук респондентів, які відповідають проблемі Так Неправильно Question 4 Балів: 1 Пошукове маркетингове дослідження це: дослідження, основною задачею якого є забезпечення розуміння проблеми, яка стоїть перед дослідником. Так Неправильно Question 5 Маркетингова гіпотеза це: припущення визначених подій Так Неправильно Question 6 Маркетингова гіпотеза це: не доказане ствердження або припущення відносно фактору або явища, які цікавлять дослідника. Так Неправильно Question 7 Методи пошукового дослідження це: опитування експертів, поточні дослідження, аналіз вторинної документації, якісні дослідження. Так Неправильно Question 8 Методи пошукового дослідження це: анкетування, опитування, обробка отриманої інформації. Так Неправильно Question 9 Підсумкове дослідження це: підсумок результатів опитування респондентів Так Неправильно Question 10 Підсумкове дослідження це: маркетингове дослідження, яке необхідне для того, щоб допомогти топ-менеджеру в визначенні, оцінці і виборі найкращого варіанту дій, які можна здійснити в даній ситуації. Так Неправильно Question 11 Дескриптивне дослідження це: дослідження відповідної групи споживачів. Так Неправильно Question 12 Дескриптивне дослідження це: опис чогось – зазвичай характеристик ринку або функції, або процесів. Так Неправильно Question 13 При дескриптивному дослідженні використовуються: наступні 6 питань – кого, хто, що, коли, чому, де. Так Неправильно Question 14 При дескриптивному дослідженні використовуються: наступні 6 питань – хто, що, коли, де, нащо, як. Так Неправильно Question 15 Причинно-наслідкове дескриптивне дослідження це: дослідження наслідків якоїсь події. Так Неправильно Question 16 Причинно-наслідкове дескриптивне дослідження це: дослідження, яке використовується для отримання доказів існуючих причинно-наслідкових зв’язків між різними змінними. Так Неправильно Question 17 Загальна помилка маркетингового дослідження це: помилка вибірки і помилка дослідника. Так Неправильно Question 18 Загальна помилка маркетингового дослідження це: відхилення реального середнього значення величини змінної, яка нас цікавить в генеральній сукупності, від середнього значення величини, яке спостерігається. Так Неправильно Question 19 Генеральна сукупність це: об’єднання всіх характеристик респондентів, які досліджуються. Так Неправильно Question 20 Генеральна сукупність це: сукупність елементів, які володіють рядом загальних характеристик і які охоплюють повну множину елементів з точки зору вирішення проблеми маркетингового дослідження. Так Неправильно Тест до розділу ІV Question 1 Вимірювання це: процес створення визначеної послідовності ряду, на якому розташовуються об’єкти, які вимірюються. Так Неправильно Question 2 Вимірювання це: присвоєння чисел або інших символів характеристикам об’єктів за заздалегідь визначеними правилами. Так Неправильно Question 3 При вимірюванні вимірюється сам об’єкт дослідження. Так Неправильно Question 4 При вимірюванні вимірюються окремі характеристики, параметри об’єкту. Так Неправильно Question 5 Шкалювання – це: процес створення визначеного континууму (послідовного ряду), на якому розташовуються об’єкти, які вимірюються і є продовженням процесу вимірювання. Так Неправильно Question 6 Шкалювання – це: розбивка груп відповідей на відповідні відрізки Так Неправильно Question 7 Основні типи шкал, які використовуються для вимірювання характеристик об’єктів дослідження це: упорядкована, номінальна, порядкова, інтервальна, багатоваріантна. Так Неправильно Question 8 Основні типи шкал, які використовуються для вимірювання характеристик об’єктів дослідження це: номінальна, порядкова, інтервальна, відносна. Так Неправильно Question 9 Номінальна шкала це: умовна схема маркування, де числа використовуються виключно як ярлики або мітки для визначення і класифікації об’єктів. Так Неправильно Question 10 Номінальна шкала це: рангова шкала, в який числа присвоюються об’єктам для зазначення відносного ступеню, в якому визначені характеристики притаманні тому чи іншому об’єкту. Так Неправильно Question 11 Інтервальна шкала це: є кількісно рівні відрізки шкали, які відображують рівні значення характеристик, які вимірюються. Так Неправильно Question 12 Інтервальна шкала це: шкала, яка володіє всіма властивостями номінальної, порядкової і інтервальної шкал, і окрім цього, має точку початку відрахування. Так Неправильно Question 13 Найбільше з інформативних шкал є: номінальна шкала. Так Неправильно Question 14 Найбільше з інформативних шкал є: відносна шкала. Так Неправильно Question 15 Анкета це: формалізований набір питань для отримання даних від респондентів, зветься ще програмою опитування, формою опитування або інструментом вимірювання. Так Неправильно Question 16 Анкета це: документ, який розробляється для опитування респондентів. Так Неправильно Question 17 Анкета розробляється в два етапи: вибір способу опитування, оформлення анкети. Так Неправильно Question 18 Анкета розробляється більше ніж в два етапи. Так Неправильно Question 19 Структуроване питання анкети це: питання, які заздалегідь пропонують набір варіантів відповідей і формат відповіді. Вони можуть бути багатоваріантними, альтернативними або основаним на шкалі. Так Неправильно Question 20 Структуроване питання анкети це: відкриті питання, на які респондент відповідає своїми словами. Так Неправильно Тест до розділу V Question 1 Вибірка це: вибір респондентів для опитування Так Неправильно Question 2 Вибірка це: це підмножина генеральної сукупності, яка відібрана для участі в дослідженні. Так Неправильно Question 3 Цільова сукупність це: сукупність елементів, яка вивчається. Так Неправильно Question 4 Цільова сукупність це: сукупність елементів або об’єктів, які містять інформацію, яку бажає отримати дослідник, і про яку необхідно зробити висновки. Так Неправильно Question 5 Байєсовий підхід формування вибірки це: підхід, коли дослідник обирає елемент із основи вибірки і отримує необхідну інформацію. Так Неправильно Question 6 Байєсовий підхід формування вибірки це: підхід, коли елементи відбираються послідовно. Так Неправильно Question 7 Об’єм вибірки це: кількість респондентів, яких необхідно вивчити. Так Неправильно Question 8 Об’єм вибірки це: кількість елементів сукупності, яку необхідно вивчити. Так Неправильно Question 9 Детермінований метод вибірки це: метод, коли одиниці вибірки підбираються випадково. Так Неправильно Question 10 Детермінований метод вибірки це: метод, який оснований скоріше на індивідуальній оцінці дослідника, ніж на випадковому відборі елементів вибірки. Так Неправильно Question 11 Статистика це: метод дослідження сукупності елементів або характеристик. Так Неправильно Question 12 Статистика це: опис характеристики вибірки. Так Неправильно Question 13 Вибірковий розподіл це: розподіл характеристик, які вивчаються. Так Неправильно Question 14 Вибірковий розподіл це: розподіл значень вибіркових статистик, який розрахований для кожної можливої вибірки, яка формується з сукупності, яка вивчається за визначеним планом вибіркового спостереження. Так Неправильно Question 15 Статистично визначений об’єм вибірки це: це чистий або кінцевий об’єм вибірки, тобто елементи вибірки, які залишаються після виключення потенційних респондентів, які не відповідають заданим критеріям або не закінчили інтерв’ю. Так Неправильно Question 16 Якщо статистика, яка вивчається, є не середнім, а часткою, то об’єм вибірки визначається за спеціальною методикою. Так Неправильно Question 17 Якщо статистика, яка вивчається, є не середнім, а часткою, то об’єм вибірки визначається аналогічним способом, як і для середнього. Так Неправильно Question 18 Польові роботи це: роботи з опитування респондентів. Так Неправильно Question 19 Польові роботи це: роботи, які здійснює дослідник для збирання маркетингової інформації. Так Неправильно Тест до розділу VІ Question 1 Процес підготовки даних до аналізу складається: з узагальнення даних, їх обробки, кодування. Так Неправильно Question 2 Процес підготовки даних до аналізу складається: з підготовки попереднього плану проведення аналізу даних, перевірки анкет, редагування, кодування, перетворення, очищення даних, статистичного корегування даних, вибору стратегії і методики аналізу даних. Так Неправильно Question 3 Одномірні методи статистичного аналізу це: методи, які використовують для аналізу два або більше вимірювачів. Так Неправильно Question 4 Одномірні методи статистичного аналізу це: методи, які використовуються тоді, коли всі елементи вибірки оцінюються єдиним вимірником, або якщо цих вимірювачів декілька для кожного елементу, але кожна змінна аналізується при цьому окремо від інших. Так Неправильно Question 5 Варіаційний ряд це: ряд характеристик. Так Неправильно Question 6 Варіаційний ряд це: математичний розподіл, мета якого – підрахунок відповідей, пов’язаних з різними значеннями однієї змінної (частот), і подальшого вираження їх в відсотковому вигляді (частоти). Так Неправильно Question 7 Показники центру розподілу це: це показники, які найбільше часто використовується, які характеризують положення центру розподілу. Так Неправильно Question 8 Показники центру розподілу це: статистики, які характеризують значення ознаки, навколо якого концентруються спостереження, або, як кажуть, показують центральну тенденцію розподілу. Так Неправильно Question 9 Показники варіації це: показники, які характеризують амплітуду відхилень показників. Так Неправильно Question 10 Показники варіації це: показники, які розраховуються на основі даних, які вимірюються за допомогою інтервальних або відносних шкал, включають розмах варіації, міжквартильний розмах, дисперсію, стандартне відхилення і коефіцієнт варіації. Так Неправильно Question 11 Дисперсія це: середнє із квадратів відхилень змінної від її відхилення від середньої. Так Неправильно Question 12 Дисперсія це: статистика середнього розподілу. Так Неправильно Question 13 Нульова гіпотезу це: припущення про те, що між визначеними статистичними параметрами генеральної сукупності (середніми або частками) не існує зв’язку або різниць. Її підтвердження не потребує від фірми будь-який дій. Так Неправильно Question 14 Нульова гіпотезу це: гіпотеза, яка припускає, що між визначеними статистичними параметрами генеральної сукупності (середніми або частками) є зв’язок або відмінності. Так Неправильно Question 15 Таблиця сполучень ознак це: таблиця, яка об`єднує розподіл частот значень двох або більше змінних. Так Неправильно Question 16 Таблиця сполучень ознак це: таблиця значень змінних. Так Неправильно Question 17 Дисперсійний аналіз це: аналіз, який використовується для перевірки статистичної значності різниць вибіркових середніх для двох або більше сукупностей Так Неправильно Question 18 Дисперсійний аналіз це: загальна назва для класу методів, які використовуються, головним чином, для скорочення числа змінних і їх узагальнення. Так Неправильно Question 19 Кластер ний аналіз це: аналіз використовується для аналізу даних в тому випадку, коли залежна змінна категоріальна, а пре диктори (незалежні змінні) інтервальні. Так Неправильно Question 20 Кластер ний аналіз це: уявляє собою клас методів, які використовуються для класифікації об’єктів або подій в відносно однорідні групи, які звуться кластерами. Так Неправильно ПІДСУМКОВИЙ ТЕСТ Question 1 Фактори які визначають цінність товару для споживача це: a. Цінність іміджу фірми-виробника b. Цінність послуг фірми продавця c. Різниця між загальною цінністю продукту для споживача і його загальними витратами d. Загальна цінність продукту для споживача e. Вартість товару Question 2 Маркетинговий аналіз полягає в: a. Аналізу внутрішнього середовища компанії b. Аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища компанії c. Аналізу зовнішнього середовища компанії d. Аналізу маркетингових можливостей e. Поведінки споживача Question 3 Маркетинговий процес це: a. Аналіз маркетингових можливостей, розробка маркетингових стратегій і управління маркетинговою діяльністю b. Позиціювання товару c. Планування маркетингових програм d. Управління маркетинговою діяльністю e. Сегментація ринку Question 4 Маркетингові дослідження це: a. Опитування виробників товарів і послуг b. Систематична підготовка і проведення різних обслідувань, аналіз отриманих даних і надання результатів у вигляді висновків c. Опитування споживачів товарів і послуг d. Планування виробництва товарів і послуг e. Огляд інформаційних джерел Question 5 Дослідження бізнесу/економіки і компанії включає такі напрями: a. Характеристики і тенденції галузі/ринку b. Ефективність реклами c. Премії, купони, знижки d. Злиття/диверсифікацію e. Внутрішньо фірмові відносини Question 6 Дослідження маркетингового ціноутворення включає такі напрями: a. Аналіз витрат b. Аналіз прибутку c. Аналіз попиту d. Конкурентоспроможність реклами e. Вибір торговельної марки Question 7 Дослідження товару включає такі напрями: a. Тестування вже існуючих товарів b. Розробку і перевірки ідеї c. Товари конкурентів d. Оподаткування прибутку e. Поведінку споживачів при купівлі товару Question 8 Дослідження каналів розподілу включає такі напрями: a. Завантаженість каналів розподілу b. Місце розташування виробництв і складі c. Ефективність каналів розподілу d. Еластичність цін e. Наявність аналогів Question 9 Дослідження просування товару/послуг на ринку включає такі напрями: a. Інформація про марки b. Заохочення працівників збуту c. Ефективність реклами d. Мотивацію споживачів e. Задоволення товаром Question 10 Дослідження поведінки споживачів включає такі напрями: a. Еластичність цін b. Вибір торговельних марок c. Аналіз попиту d. Типи поведінки споживачів e. Поведінку при купівлі товару Question 11 Дослідження для визначення маркетингової проблеми містять: a. Дослідження ринкових характеристик b. Дослідження ринкового потенціалу c. Дослідження персоналу d. Дослідження відсоткових ставок e. Дослідження продаж Question 12 Дослідження для вирішення маркетингової проблеми містять: a. Дослідження ціни b. Визначення розміру оподаткування c. Дослідження для сегментації ринку d. Дослідження просування і розподілу товару e. Дослідження товару Question 13 Аналітична модель дослідження це: a. Вербальна модель b. Модель, яка в наглядному вигляді дає уявлення зв’язків між змінними c. Математична модель d. Модель яка в письмовому вигляді представляє зв’язки між змінними e. Точне визначення набору змінних і їх взаємозв’язків для вираження їх в реальній системі Question 14 Пошукове дослідження це : a. Кількісне дослідження b. Опитування експертів c. Аналіз вторинної інформації d. Пілотні дослідження e. Один з типів маркетингових досліджень, основна задача якого забезпечення розуміння проблеми Question 15 Підсумкове дослідження це: a. Дослідження, яке допомагає топ-менеджеру в визначенні, оцінці і виборі найкращих варіантів дій в конкретній ситуації b. Опис характеристик ринку або функцій c. Аналіз ціноутворення d. Якісне дослідження e. Дослідження використання продукту Question 16 Систематична помилка маркетингових досліджень це: a. Помилка спостереження b. Помилка опитувача c. Помилка дослідника d. Помилка вибірки e. Помилка респондента Question 17 Критерії оцінки вторинної інформації це: a. Процедура і методика збирання інформації b. Місцезнаходження c. Помилки і точність d. Надійність e. Своєчасність Question 18 Методи збирання маркетингових даних: a. Збирання статистичних даних b. Моделювання c. Опитування d. Спостереження e. Експеримент Question 19 Особливості фокус-групи це: a. Ведучий b. Обстановка c. Склад групи d. Стаття витрат e. Час проведення опитування Question 20 Методи опитування: a. Особисте опитування b. Поштове c. По телефону d. Електронне e. В магазині Question 21 Причинно-наслідкове дослідження це: a. Складання шкал для збирання даних b. Тип підсумкового дослідження, основна задача якого-отримання доказів існування причинно-наслідкових зв’язків c. Дослідження для опису ринку d. Дослідження для опису подій e. Пошукове дослідження Question 22 Модель експерименту це : a. Модель псевдо експериментальна b. Факторна модель c. Статистична d. Модель попереднього експерименту e. Модель дійсного експерименту Question 23 Вимірювання при маркетингових дослідженнях це: a. Відхилення інформації, яку шукає маркетолог, від інформації, яку отримано за допомогою заданого процесу вимірювання b. Присвоєння чисел характери тискам об’єктів за заздалегідь визначеними правилами c. Присвоєння символів характеристикам об’єктів за заздалегідь визначеними правилами d. Створення послідовного ряду, на якому розміщуються об’єкти які вимірюються e. Присвоєння чисел або інших символів характеристикам об’єктів за заздалегідь визначеним правилам Question 24 Основні типи шкал, які використовуються для вимірювання характеристик об’єктів: a. Інтервальна b. Відносна c. Порівняльна d. Порядкова e. Номінальна Question 25 Методи порівняльного шкалювання це: a. Вербальний протокол b. Шкалювання з постійною сумою c. Упорядкована шкала d. Метод попарного порівняння e. Безперервна рейтингова шкала Question 26 Анкета для маркетингових досліджень це: a. Набір будь-яких питань, які цікавлять дослідника b. Послідовний логічний ряд питань c. Присвоєння чисел або інших символів характеристикам об’єктів за заздалегідь визначеним правилам d. Письмова форма опитування респондентів e. Структурована форма збирання даних, яка складається з серії питань, на які необхідно відповісти респонденту Question 27 При складанні анкети необхідно приймати до уваги наступні особливості: a. Не ставити питання які наводять на відповідь b. Стать респондента, що опитується c. Формулювання питань повинно бути ясним і запобігати абстрактних питань d. Вік респондента, що опитується e. Кількість питань може бути будь яка Question 28 Вибірка респондентів це: a. Будь яка кількість респондентів які опитуються b. Сукупність елементів або об’єктів, які є носіями відповідної інформації, яку бажає отримати дослідник і про яку необхідно зробити висновки. c. Перепис населення d. Сукупність елементів або об’єктів, які є носіями відповідної інформації, яку бажає отримати дослідник e. Підмножина елементів генеральної сукупності, яка відібрана для участі в дослідженні Question 29 Методи детермінованої вибірки це: a. Ймовірна вибірка b. Не представницька вибірка c. Проста випадкова вибірка d. Поверхня вибірка e. Квотна вибірка Question 30 Методи ймовірної вибірки це: a. Послідовна вибірка b. Стратифікаційна вибірка c. Систематична вибірка d. Проста випадкова вибірка e. Представницька вибірка
Ціна
80
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи