Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Транспортний маркетинг, контрольна робота
Контрольна робота
№ K-27979
Мета роботи: набуття навичок творчого пошуку, удосконалення маркетингової діяльності підприємства за результатами дослідження для обраного об’єкта дослідження. Визначення видів сучасного маркетингу для обраного об’єкта дослідження. Завдання 1. Обрати обов’язково на ринку транспортних послуг об’єкт для маркетингових досліджень відповідно до плану: 1. Титульна сторінка відповідно до вимог оформлення. 2. Зміст 3. Вступ на тему «Роль маркетингу на ринку транспортних послуг» 4. Характеристика транспортного підприємства: 1) географічне розташування і коротка історична довідка про підприємство; 2) структура, чисельність та експлуатаційні показники автотранспортних засобів підприємства; 3) характеристика замовників та структура вантажо- або пасажиропотоку; 4) види послуг; 5) конкуренти. Завдання 2.Дати визначення терміну «маркетинг», що використовується у вітчизняній та зарубіжній літературі. Завдання 3. Визначити види сучасного маркетингу та обгрунтувати їх для обраного об’єкта дослідження.
Ціна
30
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи