Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Основи маркетингу (МАУП)
Контрольна робота
№ K-28049
Завдання 1. 1. Компанія „СП‟ вийшла на ринок, де попит значно перевищує пропозицію. У цьому випадку найдоцільніше для компанії буде застосування концепції: 1. Удосконалення товару. 2. Удосконалення виробництва. 3. Інтенсифікації збуту.
2. Яке визначення поняття «маркетинг» є правильним згідно з Американською асоціацією? 1. Це підприємницька діяльність, спрямована на просування товарів і послуг від виробника до споживача. 2. Це комплексна система організації та збуту продукції, побудована на основі попереднього дослідження потреб покупців. 3. Це процес планування і втілення задуму щодо ціноутворення, просування і реалізації ідей, товарів та послуг шляхом обміну, що задовольняє цілі окремих осіб та організацій. 4. Це соціальний процес, завдяки якому прогнозується, поширюється і задовольняється попит на товари та послуги шляхом розробки їх просування і реалізації.
3. Які із нижчезазначених факторів, що впливають на маркетингову діяльність, відносять до внутрішніх? 1. Стан економіки. 2. Науково-технічне середовище. 3. Структура маркетингу. 4. Конкурентне середовище.
4. На які дві великі групи поділяється інформація, що може зацікавити фірму? 1. На зовнішню і внутрішню. 2. На первинну та вторинну. 3. На інформацію про минуле та майбутнє. 4. На платну та безкоштовну.
5. Що означає поняття «сегментація ринку»? 1. Це поділ ринку на подібні за певними ознаками групи покупців. 2. Це процес дослідження поведінки покупців на ринку. 3. Це засіб підвищення ефективності маркетингової діяльності. 4. Це засіб забезпечення прибутків фірми.
Завдання 2. 1. Концепцію фірми «ДС» можна сформулювати так: успіху на ринку можна досягнути лише, якщо пропонувати споживачам товари, які мають найвищу якість, найкращі експлуатаційні властивості та характеристики. Названа фірма сповідує концепцію: 1. Маркетингу. 2. Соціально-етичного маркетингу. 3. Удосконалення товару.
2. У чому полягає сутність концепції удосконалення товару? 1. Споживачі прихильно ставляться до товарів, які широко розповсюджені та доступні за вартістю. 2. Споживачі прихильно ставляться до товарів із найвищою якістю, надійними експлуатаційними властивостями і характеристиками. 3. Споживачі не купуватимуть товари фірми в достатній кількості, якщо вона не докладе певних зусиль у сфері збуту та стимулювання. 4. Запорукою досягнення мети фірми є визначення потреб цільових ринків і забезпечення бажаного задоволення їх більш ефективними та продуктивними, порівняно з конкурентними, способами.
3. До яких факторів макросередовища належить купівельна спроможність населення? 1. До демографічних. 2. До економічних. 3. До науково-технічних. 4. До політичних.
4. У чому полягає «пожежний» принцип збору інформації на фірмах, який спостерігається на перших етапах розвитку бізнесу? 1. У збиранні формації, коли виникла проблема. 2. У над швидкому збиранні інформації. 3. У підключенні до збирання інформації усіх потенційних виконавців. 4. Правильні відповіді 1 та 3.
5. Які з критеріїв сегментації ринку належать до групи «психографічні»? 1. Суспільний клас, спосіб життя, тип особи. 2. Вік, стать, етап життєвого циклу сім’ї. 3. Розміщення регіону, транспортна мережа. 4. Рівень доходів, рід занять, освіта.
Завдання 3. 1. Торговельні агенти магазину «Сюрприз» переконані, що без застосування агресивного продажу обсяги реалізації товарів значно скоротяться. Тому вони активно пропонують на вулицях, в установах, офісах тощо. Із сказаного можна зробити висновок, що магазин дотримується концепції: 1. Удосконалення товару. 2. Удосконалення виробництва. 3. Інтенсифікації збуту
2. До якої із складових організацій маркетингової діяльності слід віднести положення про те, що фірма повинна не тільки пристосуватися до вимог ринку, а й активно впливати на них? 1. До принципів маркетингу. 2. До цілей маркетингу. 3. До факторів маркетингу.
3. На якому типі ринку покупців організації купують товари і послуги для їх подальшого перепродажу? 1. На споживчому ринку. 2. На індустріальному ринку. 3. На посередницькому ринку. 4. На урядовому ринку.
4. На що, насамперед, повинен зважати маркетолог, який проводить дослідження? 1. На необхідність використання первинної інформації. 2. На необхідність використання вторинної інформації, а потім, уразі потреб, на збирання первинної. 3. На необхідність здешевлення процесу збирання інформації. 4. На необхідність зібрання інформації в стислі строки.
5. У чому полягає сутність цільового маркетингу? 1. Продавець сегментує ринок і виробляє продукцію з розрахунку на конкретний сегмент покупців. 2. Продавець виробляє два чи більше різновидів продукту, які відрізняються за розміром, якістю, упаковкою. 3. Продавець організовує масове виробництво, розподіл і просування одного продукту для всіх покупців, виходячи з того, що він усіх приваблює. 4. Усі відповіді правильні.
Завдання 4. 1. Спеціалісти вважають, що в основі успіхів фірми «LG» є визначення потреб цільових ринків та забезпечення бажаної задоволеності ефективнішими і продуктивнішими, ніж у конкурентів способами. Названа фірма дотримується концепції: 1. Соціально-етичного маркетингу. 2. Маркетингу. 3. Інтенсифікації збуту.
2. До якої функції маркетингу належить вивчення поведінки покупців на споживчому ринку? 1. До планування збуту. 2. До аналізу потреб споживачів. 3. До планування асортименту товарів. 4. До просування товару.
3. До якого елементу мікросередовища функціонування підприємства належать маркетингові посередники? 1. До постачальників. 2. До покупців. 3. До конкурентів. 4. До громадськості.
4. Що являє собою маркетингова інформаційна система? 1. Це організаційно-технічна система збирання, систематизації та обробки інформації. 2. Це система, спрямована на забезпечення процесу прийняття рішень у маркетинговій програмі. 3. Це система, що діє в комплексному та безперервному варіантах. 4. Усі відповіді правильні.
5. Який тип маркетингу застосовує продавець, якщо посилюється конкуренція серед виробників аналогічної продукції? 1. Маркетинг, диференційований за товаром. 2. Масовий маркетинг. 3. Цільовий маркетинг. 4. Концентрований маркетинг.
Завдання 5. 1. Концепцію підприємства «Рось» можна визначити як «соціально-етичний маркетинг», якщо його діяльність передбачає досягнення наступних цілей: 1. Задоволення потреб споживачів, отримання прибутку та збереження добробуту людства. 2. Удосконалення заходів щодо стимулювання збуту та задоволення потреб споживачів. 3. Отримання прибутку, розробка екологічно нешкідливих товарів та удосконалення заходів щодо стимулювання збуту.
2. Що означає поняття «попит»? 1. Це потреби, підкріплені купівельною спроможністю. 2. Це відчуття людиною нестачі чогось необхідного. 3. Це сукупність чинників, які можуть задовольнити потребу або бажання. 4. Це потреба, що набула специфічної конкретної форми.
3. Що означає макромаркетинг? 1. Це засіб більш раціонального використання ресурсів країни. 2. Це інструмент задоволення потреб людини на кротко- і довгострокову перспективу. 3. Це спосіб покращання якості товарів і послуг національних виробників. 4. Це заходи маркетингу в національному масштабі, спрямовані на покращання якості життя людини та суспільства і цілому.
4. Яку вимогу до вторинної інформації характеризує компроміс між існуючою та зібраною інформацією? 1. Своєчасність інформації. 2. Повнота інформації. 3. Зіставність інформації. 4. Точність інформації.
5. Коли особистісні характеристики потенційних покупців як ознака сегментації ринку мають вирішальне значення? 1. Коли ринок перенасичено товарами. 2. Коли визначається територіальний аспект ринку. 3. Коли на ринку спостерігається баланс попиту та пропозиції. 4. Коли на ринку відчувається дефіцит товарів.
Завдання 6 и 7 однакові.
Завдання 7. 1. Місткість ринку будь-якого товару виражається: 1. Лише у грошових одиницях. 2. Лише в натуральних одиницях. 3. Як у грошових, так і в натуральних одиницях.
2. Яким поняттям можна узагальнити те, що пропонується на ринку або може бути запропоновано та здатне задовольнити потребу? 1. «Товар». 2. «Нужда». 3. «Попит». 4. «Продукт».
3. Як слід розглядати поняття «мікромаркетинг»? 1. Як діяльність підприємства на підставі дослідження ринку, спрямовану на задоволення потреб споживачів і досягнення мети підприємства. 2. Як прогнозування запитів клієнтури на ринку і відповідні виготовлення чи закупівля товарів. 3. Як певний перелік операцій, які виконують фахівці на підприємстві та в регіоні, що обслуговує підприємство. 4. Як ефективний спосіб забезпечення доходів підприємства, що базується на досконалих знаннях ринку.
4. Що означає поняття «первинна інформація»? 1. Це інформація, накопичена у фірмі окремими відділами. 2. Це інформація, зібрана науково-дослідними установами. 3. Це інформація, зібрана з будь-якою метою, але вперше. 4. Правильні відповіді 1 і 2.
5. До якого класу покупців товару, залежно від ступеня прихильності споживача певному асортименту, фірмі, торговій марці, слід віднести людину, яка надає перевагу двом-трьом маркам товару? 1. До малого. 2. До високого. 3. До мінливого. 4. До маневреного.
Завдання 8. 1. Студент Іваненко зголоднів. «Потрібно щось перехопити», подумав він. В описаній історії йдеться про: 1. Дійсну потребу. 2. Абсолютну потребу. 3. Попит.
2. У чому полягає сутність концепції соціально-етичного маркетингу? 1. Споживачі надають перевагу товару з найкращими властивостями. 2. Фірма має задовольнити потреби споживачів краще, ніж конкурент з одночасними покращанням життєвого рівня суспільства. 3. За орієнтири фірми обираються потреби споживачів, які слід задовольнити краще, ніж це роблять конкуренти. 4. Споживачі надають перевагу дешевим і доступними для придбання товарам.
3. Що (хто) може бути об’єктами маркетингу? 1. Фірми, місця (дачні ділянки, курорти). 2. Люди, ідеї. 3. Товари, послуги. 4. Усі відповіді правильні.
4. На які групи поділяють інформацію від покупців? 1. На інформацію про параметри ринку і поведінку покупців. 2. На інформацію від покупців жіночої та чоловічої статі. 3. На інформацію від покупців найбагатшого і найбіднішого прошарків. 4. Це штучний і настільки умовний поділ, що не знаходить застосування на практиці.
5. У якій послідовності здійснюється розвиток цільового ринку? 1. Сегментація ринку; визначення цільового ринку; зміцнення позицій товару на кожному цільовому сегменті; розвиток маркетингових заходів на кожному цільовому сегменті. 2. Визначення цільового ринку; сегментація ринку; зміцнення позицій товару на кожному цільовому сегменті; розвиток маркетингових заходів на кожному цільовому сегменті. 3. Зміцнення позицій товару на кожному цільовому сегменті; сегментація ринку; визначення цільового ринку; розвиток маркетингових заходів на кожному цільовому сегменті. 4. Зміцнення позицій товару на кожному цільовому сегменті; визначення цільового ринку; сегментація ринку; розвиток маркетингових заходів на кожному цільовому сегменті.
Завдання 9. 1. Студент Петренко зголоднів. «Піду я в кафе і поїм борщу», подумав він. В описаній історії йдеться про: 1. Дійсну потребу. 2. Абсолютну потребу. 3. Попит.
2. У якій послідовності розміщено людські потреби згідно з теорією А. Маслоу? 1. Фізіологічні потреби, потреба самозбереження, соціальні потреби, потреба в повазі, потреби в самовираженні, самореалізації. 2. Соціальні потреби, фізіологічні потреби, потреби в самовираженні, потреба і повазі, потреба самозбереження. 3. Соціальні потреби, потреба самозбереження, потреба в повазі, фізіологічні потреби, потреби в самореалізації, самоствердженні. 4. Фізіологічні потреби, потреби в самоствердженні, соціальні потреби, потреба в повазі, потреба самозбереження.
3. Хто виступає суб’єктами маркетингу? 1. Виробники товарів і послуг. 2. Гуртові та роздрібні торговельні підприємства. 3. Покупці, споживачі, товари та послуги. 4. Усі відповіді правильні.
4. Що слід розуміти під поняттям «маркетингове дослідження»? 1. Це систематичне нагромадження бази даних, необхідних для визначення та реалізації стратегії фірми. 2. Це визначення місткості ринку або окремих його сегментів. 3. Це дослідження передбачувальної реакції на введення нового товару. 4. Усі відповіді правильні.
5. Які є маркетингові стратегії покриття цільового ринку? 1. Недиференційований, диференційований і концентрований маркетинг. 2. Стратегії розвитку, розширення, скорочення ринку. 3. Стратегії диференціації, концентрації, диверсифікації. 4. Стратегії цінового лідерства і «зняття вершків».
Завдання 10. 1. Студент Сидоренко зголоднів, пішов у кафе і купив собі три пиріжки. В описаній історії йдеться про: 1. Дійсну потребу. 2. Абсолютну потребу. 3. Попит.
2. На яких принципах ґрунтується філософія маркетингу? 1. На комплексному підході щодо досягнення визначених цілей. 2. На спрямованості на довгострокову перспективу розвитку фірми. 3. На орієнтованості на споживача, його потреби і вимоги, що передбачають пропонування ринку не товарів і послуг, а засобів вирішення проблем споживачів. 4. Усі відповіді правильні.
3. Назвіть цілі системи маркетингу. 1. Створення іміджу підприємства та його товарів. 2. Досягнення максимального рівня споживання товарів. 3. Збільшення задоволення потреб споживачів. 4. Правильні відповіді 2, 3.
4. Що означає поняття «вторинна інформація»? 1. Це дані, зібрані заздалегідь із метою, що є відмінною від цілей, пов’язаних із вирішенням досліджуваної проблеми. 2. Це інформація, накопичена у фірмі окремими відділами. 3. Це інформація, зібрана науково-дослідними установами. 4. Це інформація, одержана вперше для вирішення чітко визначеної проблеми.
5. Які фактори враховують при виборі варіанта стратегії покриття ринку? 1. Наявність ресурсів, однорідність продукту, життєвий цикл товару. 2. Кількість сегментів ринку, обсяги продажу. 3. Рентабельність продажу, наявність ресурсів. 4. Витрати фірми, життєвий цикл товару.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи