Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Ти користуєшся WEBMONEY?


Бойченко Яна Олегівна

Рейтинг: 16
аватар
Козяр Анастасія Анатоліївна

Рейтинг: 10
O. Norbert.

Рейтинг: 16
Крищук Віталія Миколаївна

Рейтинг: 16
аватар
Володимирова Анна Александровна

Рейтинг: 10
Токарєв В'ячеслав Миколайович

Рейтинг: 16

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Вступ до спеціальності Маркетинг (МАУП)


Контрольна робота
K-28141

Тема 1. Організація навчального процесу у вищих навчальних закладах

Питання для обговорення та контролю

1. Назвіть головну мету та дайте характеристику трьох головних напрямків професійного навчання.

2. Розкрийте сутність принципів професійної освіти.

3. Дайте визначення понять «знання», «вміння», «навички», «компетентність»

4. Дайте визначення поняття «професіоналізм».

5. Розкрийте сутність освітніх систем. Охарактеризуйте традиційну систему освіти.

6. Назвіть освітні рівні, які встановлюються в Україні.

7. Дайте визначення поняття «післядипломна освіта». Розкрийте сутність складових і форм післядипломної освіти.

8. Розкрийте сутність кредитно-модульної системи оцінювання. Охарактеризуйте особливості модульного контролю.

9. Розкрийте значення оцінок в ЕСТS, які забезпечують одержання міжнародних фахових ступенів у маркетингу.

Тема 2. Професійно-кваліфікаційна характеристика фахівця з маркетингу, його роль в усіх сферах діяльності

Питання для обговорення та контролю:

1. Обґрунтуйте Вашу відповідь на запитання “Чому Ви вирішили вивчати маркетинг?”

2. Назвіть одну важливішу відмінність між концепцією маркетингового підходу і концепціями вдосконалення виробництва, вдосконалення товару та інтенсифікації комерційних зусиль. Яка з них найбільш ефективна в короткостроковому періоді? Яка з цих концепцій спроможна забезпечити довготривалий успіх?

3. Питання етики поставили перед міжнародними виробниками специфічні завдання, таки як ділові стандарти і великі відмінності у практиці, що використовується у різних країнах. Чи доцільно компанії адаптувати свої етичні норми для ефективної роботи в країнах, де етичні норми відрізняються (хабарі, використання дитячої праці, відверта дискримінація жінок і представників національних меншин та інші).

Написати ессе

1. Ви прийняли рішення взяти участь у конкурсі на заміщення вакантної посади маркетолога з проведення маркетингових досліджень у страховій компанії «АСКА». У чому ви бачите свої професійні обов’язки та які вимоги можуть бути поставлені до вас?

2. Японська фірма «Мацусіта» змушує своїх інженерів деякий час торгувати продукцією фірми безпосередньо в магазинах. Навіщо це робиться? Відповідь аргументуйте.

3. Продаж малогабаритних телевізорів у країнах європейського співтовариства росте удвічі скоріше, ніж продаж телевізорів загалом. Спробуйте пояснити цей цікавий факт з погляду маркетингу.

Рольова гра «Я влаштовуюсь працювати маркетологом»

Завдання:

Скласти резюме для маркетолога від імені претендента на посаду

Скласти перелік вимог до претендента на вакансію відповідно до профілю компетенцій

Тема 3 Маркетинг як навчальна дисципліна, її зв’язок з іншими дисциплінами

Питання для обговорення та контролю

1. Поясніть сутність терміну «маркетинг».

2. Яке з відомих визначень маркетингу Вам найбільше подобається і чому?

3. Чим пояснюється підвищення ролі маркетингу в сучасних умовах?

4. Чому маркетинг є однією з базових економічних дисциплін?

5. Які нові потреби було сформовано завдяки виникненню засобів мобільного зв’язку і розвитку цифрових технологій? Які товарні ринки виникли внаслідок цього?

6. Що означає висловлення Т. Левітта «маркетингова короткозорість»? Поясніть це на прикладі.

7. Що ілюструє «модель трьох епох «Роберта Кіта?

8. Які основі етапи виникнення та еволюції маркетингу охоплює «модель безупинного потоку», що її запропонував Рональд Фуллертон?

9. Хто є представниками американської «школи маркетингу» і в чому їх заслуга?

10. Чим відрізняються європейські «школи маркетингу» від американської?

11. Які вчені західноєвропейської та скандинавської «школи маркетингу» Вам відомі і в яких напрямках вони працюють?

12. Які основні періоди можна виділити в історії становлення маркетингу в Україні?

13. З якими науками найбільше пов’язана теорія маркетингу?

14. Чому маркетинг називають «прикладною економікою»?

15. Які положення економічної теорії використовує маркетинг?

16. Яким чином маркетинг пов’язаний із психологією?

17. Який інструментарій психології використовується в маркетингу?

18. Поясніть сутність спрощеної моделі поведінки споживача за Г. Фоксоллом.

19. Як маркетинг пов’язаний із соціологією? Які категорії соціології використовуються в маркетингу?

20. У чому містяться культурологічні аспекти маркетингу?

21. Назвіть економістів-нобеліантів, чиї винаходи вплинули на розвиток теорії маркетингу.

22. Що таке «ринок з асиметричною інформацією»? Хто запропонував цю теорію і як вона використовується в маркетингу?

23. Які теоретичні розробки Г.А. Саймона використовуються в теорії маркетингу?

24. Хто із економістів-нобеліантів запропонував перехресні коефіцієнти еластичності і як вони застосовуються в маркетингу?

Тема 4. Вступ в ринкову економіку

Питання для обговорення та контролю:

1.Охарактеризуйте основні принципи організації ринкової економіки?

2. Як взаємодіють домашні господарство ти фірми в ринковій економіці?

3. Що розуміють нині під ринком та які його основні складники?

4. Хто є учасниками ринку товарів і послуг? Ринку праці? Ринку природних ресурсів?

5. Які основні ознаки фірми у ринковій економіці?

6. Що таке “підприємство”?

7. Які чинники впливають на розміри підприємств?

8. Назвіть і охарактеризуйте основні організаційно-правові форми підприємств?

9. Які функції виконує підприємець у ринковій економіці?

10. Чому економічне середовище в Україні нині не зовсім сприятливе для формування вітчизняного підприємництва?

Написати ессе

Варіант 1. Напишіть невеликий роздум про те, що таке, на Вашу думку, підприємництво, в якому стані воно знаходиться зараз і які його перспективи на майбутнє. Для орієнтації можете використати наступні питання

· яким Ви бачите майбутнє малого та середнього бізнесу;

· викладіть Ваші думки стосовно ситуації в сфері підприємництва, що склалися на сьогодні;

· опишіть кілька основних тенденцій, які впливатимуть на бізнес у найближчі 10 років;

· вкажіть, на які зміни в бізнесовому середовищі фірми зможуть впливати в наступні роки;

· як ці зміни будуть впливати на управління виробництвом, маркетингом, людськими та фінансовими ресурсами;

· і як, зрештою, ці тенденції та зміни впливатимуть на саму кар'єру в бізнесі.



Варіант 2. Напишіть невеликий роздум про те, як Ви бачите своє місце у підприємництві:

· чи хочете Ви займатися власною справою / відкрити власне підприємство;

· якими рисами, на вашу думку, повинен володіти підприємець;

· чи Ви самі є тією особою, які варто було б взагалі займатися бізнесом (чому так і чому ні) / на Вашу думку, чи володієте Ви тими даними і здібностями, які необхідні для того, щоб стати підприємцем;

· яким саме бізнесом Ви б хотіли займатись і чому (що Ви хочете робити, що Ви можете робити і на чому ґрунтується Ваше переконання в тому, що даний бізнес буде прибутковим);

· Ви б хотіли розпочати справу спочатку чи купити фірму;

· чого вам бракує, щоб зайнятись власним бізнесом;

· що саме Ви сподіваєтесь отримати після вивчення курсу, що допомогло б Вам у відкритті власної справи.

Виконати завдання

1. У таблиці наведені три моделі ринкової економіки: соціальна, змішана і корпоративна. Знайдіть у таблиці ознаки кожної з них. Наведіть приклади держав, що відносяться до тієї чи іншої моделі.

Порівняльна таблиця моделей ринкової економіки

Моделі критеріїв
1)?
2)?
3)?
Цільова спрямованість державних програм
Захист інтересів громадян
Створення умов для розвитку підприємництва
Захист інтересів великого бізнесу
Принципи регулювання економіки
Довгострокове програмування
Використання переважно тактичних методів
Визначення основних пріоритетів
Частка державного сектора в економіці
Досягає 30%
Близько 10%
Незначна
Найбільш типові держави
1)?
2)?
3)?

2. Знайдіть у словах англійців «Ми не такі заможні, щоб купувати дешеві речі» певний економічний зміст.

3. Розкрийте суть вислову «невидима рука ринку».

Тема 5. Товарний ринок як елемент інфраструктури ринку
Теми рефератів

Види організованих товарних ринків та їх відмінності.

Аукціон як форма організованого ринку.

Сучасні тенденції розвитку аукціонної торгівлі.

Аукціонна торгівля в Україні

Тендери як форма організованого товарного ринку.

Етапи організації і проведення тендерів.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ РЕФЕРАТУ

Титульний аркуш -це перша сторінка, на якій вказується міністерство; назва навчального закладу, в якому виконується робота; назва віддалення (кафедри); повна назва теми роботи; прізвище та ініціали студента-дослідника, курс, група, відділення; прізвище, ініціали, вчене звання наукового керівника; рік і місце виконання роботи.

Зміст- сторінка роботи, яка містить назву та номери початкових сторінок усіх розділів, підрозділів та пунктів; заголовки змісту повинні точно повторювати заголовки в тексті і розміщуються один під одним (перелік умовних позначень при необхідності).

Вступ -обґрунтовується актуальність теми, її практична значущість; визначається об'єкт, предмет, мета і завдання дослідження; розглядаються методи, за допомогою яких воно проводилось; розкривається структура роботи, її основний зміст. Обов'язкова частина вступу - огляд літератури з теми дослідження, в який включають найбільш цінні, актуальні роботи (10-15 джерел). Огляд повинен бути систематизований аналізом теоретичної, методичної й практичної новизни, значущості, переваг та недоліків робіт.

Розділи і підрозділи основної частини -проаналізований і систематизований матеріал викладається відповідно до змісту у вигляді окремих розділів і підрозділів (глав і параграфів); кожний розділ висвітлює самостійне питання, а підрозділ окрему частину цього питання; відмічається головна ідея, а також тези кожного підрозділу; розкривається теорія питання та досвід практичної роботи.

Висновки -підсумок проведеної роботи, подаються у вигляді окремих лаконічних положень, методичних рекомендацій, які відповідають поставленим завданням; відмічається не тільки позитивне та недоліки, а також і конкретні рекомендації щодо їх усунення;

Список використаної літератури- відображає обсяг використаних джерел та ступінь вивчення досліджуваної теми; містить бібліографічний опис джерел, використаних студентом під час роботи над темою.

Додатки- не є обов'язковим елементом і не входять до основного ліміту обсягу роботи, однак підвищують рівень довіри до результатів роботи, свідчать про їхню достовірність; містять допоміжний матеріал у вигляді зразків анкет, тестів, таблиць допоміжних цифрових даних, схем, графіків, карт, ілюстрованого матеріалу та ін.

Основні вимоги до науково-дослідної роботи:

актуальність теми, відповідність її сучасному стану певної галузі науки та перспективам розвитку, практичним завданням відповідної сфери;

вивчення та критичний аналіз монографічних і періодичних видань з теми;

вивчення та характеристика історії досліджуваної проблеми та її сучасного стану, а також передового досвіду роботи у відповідній галузі;

чітка характеристика предмета, мета і метод дослідження, опис та аналіз проведених автором експериментів;

узагальнення результатів, обґрунтування їх, висновки та практичні рекомендації.

Текст науково-дослідної роботи можна використати для наступного написання та оформлення доповіді, реферату, статті, тез доповіді та ін.

Науково-дослідна робота розглядається та затверджується на засіданні Ради з НДРС відділення, рецензується та містить відгук наукового керівника.

Реферат - короткий виклад змісту одного або декількох документів з певної теми.

Обсяг реферату визначається специфікою теми і змістом документів, кількістю відомостей, практичним значенням (20-24 с).

Питання для обговорення та контролю

1. Назвіть особливості ринку товарів та послуг (товарного ринку).

2. Які складові механізму ринкового саморегулювання та їх взаємодія?

3. Охарактеризуйте головні параметри товарного ринку.

4. У чому полягає сутність атрибутів ринку?

5. Висвітліть сутність економічної категорії «товарний ринок».

6. Якими є головні відмінності товарного ринку від інших ринків?

7. Назвіть найвагоміші форми та методи регулювання товарного ринку. Схарактеризуйте умови й обмеження їх застосування.

8. Що розуміють під ринковим процесом та які його види ви знаєте?

9. Наведіть сучасні визначення інфраструктури товарного ринку .

10. У чому полягає значення інфраструктури товарного ринку (ІТР)?.

11. Назвіть головні складові елементи ІТР.

12. Охарактеризуйте функції ІТР

Тема 6. Державне регулювання економіки

Запитання для самостійного опрацювання теми

1. Що таке державне регулювання економіки, макроекономічне регулювання?

2. Чим обумовлена необхідність ДРЕ?

3. Які головні функції ДРЕ?

4. Які основні цілі ДРЕ?

5 Що є об’єктами ДРЕ? Чому?

6. Хто виступає суб’єктами ДРЕ?

7. ДРЕ й економічна політика: чи тотожні ці поняття?

8. Назвіть основні принципи ДРЕ.

9. Які основні форми ДРЕ?

10. Дайте класифікацію методів ДРЕ.

11. У чому полягає суть економічних і адміністративних методів ДРЕ?

12. Що є інструментами прямих методів ДРЕ?

13. Що є інструментами непрямих (опосередкованих) методів ДРЕ?

Стоп вове

Питання для обговорення та контролю

1. Обґрунтуйте об’єктивну необхідність та поясність сутність державного регулювання ринкової економіки.

2. Наведіть конкретні приклади вад ринкового саморегулювання.

3. Охарактеризуйте поняття мінімальної необхідності і максимальної допустимості меж державного втручання в економіку ринкового типу.

4. Визначте, у яких галузях і сферах економіки необхідне, на Вашу думку державне регулювання.

5. Яка економіка «переможе» - ринкова чи змішана?

6. Які інструменти та методи ДРЕ (державного регулювання економіки) є найбільш досконалими?

7. Що є головною спонукальною силою розвитку у ринковій системі?

8. Основні теорії державного регулювання економіки?

9. Досвід здійснення ДРЕ в Україні та зарубіжних країнах

10. В чому проявляється головна економічна роль держави за умов ефективного функціонування національної економіки?

Теми рефератів

1. Функції держави в економці.

2. Роль держави в економіці.

3. Принципи і межі державного регулювання економіки.

4. Основні альтернативні концепції державного регулювання ринкової економіки.

5. Основні форми впливу держави на соціально-економічний розвиток країни.

6. Методи державного регулювання економіки.

7. Система органів державного регулювання економіки.

Скласти поширений план до лекції

Тема 7. Управління підприємством

Питання для обговорення та контролю

1. Розкрийте сутність терміна «менеджмент» і назвіть його відмінності від терміна «управління».

2. Наведіть класифікацію менеджменту за ознакою напрямів реалізації та охарактеризуйте кожен із видів менеджменту.

3. Охарактеризуйте категорійний апарат менеджменту.

4. Поясніть методологію менеджменту і на конкретних прикладах охарактеризуйте методи дослідження, що застосовуються у менеджменті

5. Які основні функції менеджерів та підприємців? Охарактеризуйте їх.

6. Сформуйте портрет сучасного менеджера: риси, якості, функції, ролі.

7. У чому полягає необхідність поділу управлінської праці? Що зумовлює вертикальний та горизонтальний поділи?

8. Охарактеризуйте різні підходи до класифікації функцій менеджменту та порівняйте їх.

9. Поясніть на конкретних прикладах механізм реалізації конкретних функцій менеджменту.

10. Охарактеризуйте сутність, роль і завдання планування як виду управлінської діяльності.

11. Що розуміється під процесом прийняття рішень в теорії управління?

12. На яких припущеннях побудована класична модель прийняття рішень?

13. Чим відрізняються між собою поведінкова та класична моделі прийняття рішень?

14. Як Ви розумієте категорії “організація”, “організаційна діяльність”, “організаційна структура”? Як вони пов`язані між собою?

15. У чому полягають особливості організації як функції управління? Чим обумовлюється складність реалізації функції організації?

16. Дайте визначення категорії “мотивація”.

17. У чому ви бачите відмінність між категоріями “стимулювання” і “мотивування”?

18. Що таке контроль? Яке місце він займає в процесі управління?

19. Як контроль пов`язаний з функціями планування, організації та керування?

20. Охарактеризуйте модель процесу контролю.

Тема 8. Маркетинг як елемент системи управління підприємством

Ситуаційні завдання

Ситуація 1. В Західній Європі поширюється вплив руху «Зелених» – охоронців екологічного середовища. Сформуйте перелік основних товарів, які вони можуть блокувати своєю антирекламою.

Ситуація 2. Згідно з сучасною концепцією маркетингу придбання товару споживачем здійснюється для задоволення певної потреби й отримання вигоди від використання товару. Використовуючи ієрархію потреб Маслоу проаналізуйте, які потреби намагаються задовольнити виробники такої продукції:

1. «7 днів» тижневик-газета;

2. НУВГП друга вища освіта за спеціальністю «Облік і аудит»;

3. ВАТ «Рівненська кондитерська фабрика» цукерки «Вишня в шоколаді»

Ситуація 3. Відома фірма «Макдональдс» пропонує у власній мережі торгових точок однорідний асортимент блюд, інтер’єр, мето д роботи, колорит приміщень, навіть фірмовий одяг працівників увсьому світі. Яку мету, на Ваш погляд, переслідує фірма?

Питання для обговорення та контролю

1. На яких концепціях можуть будуватися взаємовідносини між виробниками і споживачами в умовах ринку?

2. Розкрийте сутність маркетингу та його роль у ринковій економіці.

3. Чим відрізняються між собою концепція удосконалення товару і концепція вдосконалення виробництва? Наведіть приклади обох підходів.

4. Як на Вашу думку, чи зміняться у майбутньому основні поняття маркетингу?

5. Що, на Вашу думку, означає теза П.Друкера про те, що капіталізм уступає дорогу “суспільству знань” і знання замінять капітал як основний засіб економіки ?

6. Обговоріть проблеми які можуть виникнути під час реалізації маркетингових стратегій.

7. Чому отримання прибутку - це не достатня умова процвітання компанії?

8. Поясніть твердження: «Філософія маркетингу повинна передувати процесу виробництва, а не слідувати за ним».

9. Чи вірне твердження: «Немає суспільства, в якому люди оцінюють автомобіль раціонально». Поясніть.

10. Оцініть твердження «Недоцільно витрачати час і кошти на маркетинг, коли ще немає розробленого товару». Чи ви згодні з цим твердженням? Аргументуйте свою думку.

Написати есе

1. Основна мета маркетингу - це максимальне задоволення споживача. Проаналізуйте діяльність у трьох торгових закладів певної категорії (взуттєві, одягу, продовольчі і т. п.), які ви відвідали, і скажіть: а) в якій мірі вони реалізують цю мету; б) опишіть поведінку покупців, за якими ви спостерігали. Чи отримали деякі відвідувачі явне задоволення від покупок? Чи не було людей, які нудьгували? в) чи має кожний з конкуруючих закладів своє обличчя, чи їх можна поміняти один на одного без всяких наслідків?

2. Директор підприємства на зборах із заявою: “нам необхідно застосувати концепцію маркетингу. Для цього з групи працівників, які відповідальні за збут продукції, ми створимо відділ маркетингу, який буде реалізувати концепцію”. Як ви розцінюєте цю заяву? Чи досить цих заходів, щоб перебудувати роботу фірми на засадах маркетингу? Які будуть ваші пропозиції?
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3761
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3761
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 16
Гостей: 16
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.