Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Еволюція маркетингу (МАУП)
Контрольна робота
№ K-28272
Завдання до теми 1 1. Роль культури в діяльності підприємця. 2. Зв’язок маркетингу з розвитком підприємництва (на конкретних прикладах). 3.Тенденції в розвитку підприємництва. 4. Розвиток підприємництва і маркетингу в древніх цивілізаціях. 5. Підприємництво і маркетинг в сучасному світі ( на прикладі різних країн світу). 6. Історія розвитку підприємництва і маркетингу в США. 7. Історія розвитку підприємництва і маркетингу в Україні. 8. Підприємництво Козаччини.
Завдання до теми 2 1. Маркетинг і Четверта промислова революція. 2.Розумні підприємства. 3. Розвиток штучного інтелекту і маркетинг. 4. Розвиток нових технологій в маркетингу 5. Приклад роботи креативних кластерів. 6. Ноомаркетинг.
Завдання до теми 3 1. Конкуренція і співробітництво (на конкретних прикладах). 2. Трансформація обміну. 3. Трансформація попиту, потреб. 4. Класифікація ринків. 5. Рівень життя населення в різних країнах. 6. Теорії утилітарного, економічного і соціального обмінів, заснованих на ідеях економічної і соціологічної людини. 7. Глобальні перспективи конкуренції
Завдання до теми 4 Теми рефератів ( презентацій) (на прикладі конкретних підприємств). 1. Соціально – орієнтований маркетингу 2. Соціальна відповідальність бізнесу. 3. Цифровий маркетинг. 4. Партнерський маркетинг. 5. Партнерські мережі. 6. Інноваційний маркетинг. 7. Маркетинг вражень 8.HR- маркетинг. 9. Складові холістичної концепції маркетингу.
Завдання тема 5 Теми рефератів ( презентацій) 1.Еволюція ролі маркетингу в організації. 2. Маркетинг як нова філософія бізнесу. 3.Значення філософії бізнесу для виробників,продавців та покупців. 4. Формування нових напрямів маркетингової діяльності
Завдання тема 6 Теми рефератів ( презентацій) 1.Еволюція інновацій та їх вплив на маркетинг. 2. Еволюція товару. 3.Еволюція процесу замовлення товару. 4.Торгівля в Інтернеті та її вплив на маркетинг 5. Еволюція продаж. 6.Еволюція збуту. 7. Еволюція форм розрахунків. 8.Еволюція інструментів просування.
ТЕМА 7 Підготувати реферати , доповіді чи презентації Індивідуалізм та сенс життя як складові бренду. 2. Зв'язок бренду з розвитком соціальних і культурних цінностей. 3. Бренд як індивідуальний партнер споживача. 4. Перші 10 брендів в світі і їх динаміка. 5.Основні бренди України та їх динаміка
ТЕМА 8 Теми рефератів ( презентацій) 1. Інструменти маркетингу послуг - «7Р» та «8 Р». 2. Фактори розвитку ринку послуг в сучасних умовах. 3. Послуга в системі маркетингу. 4. Роль міжособистісного спілкування в маркетингу послуг. 5. Внутрішній маркетинг як важлива складова маркетингу послуг. Тенденції розвитку маркетингу послуг
ТЕМА 9 Теми рефератів чи презентацій 1 Еволюція взаємовідносин з споживачем. 2. Еволюція відносин з зацікавленими сторонами. 3.Мережевий маркетинг. 4. Партнерські сітки. 5. Тенденції розвитку взаємодії та відносин. 6. Ера сучасного капіталізму (Давос, 2020).
ТЕМА 10 Підготувати реферати, доповіді чи презентації 1. Охарактеризувати етапи розвитку теорії стратегічного маркетингу. 2. Навести приклади підприємств, що використовують складові четвертого етапу розвитку теорії стратегічного маркетингу. 3. Зробити письмово у вигляді реферату розшифровку завдань маркетингового менеджменту з прикладами конкретних компаній. 4. Зробити реферат по 14-ти змінах в маркетинговому управлінні (бажано з конкретними прикладами). Визначте, що в них є спільного, які сили впливають на такі зміни, які соціальні сили в них визначені. Вивчити досвід роботи японської компанії kyocera (« Амеба-менеджмент: уроки японской компании kyocera»). Зробити реферат чи презентацію. Добре також вивчити досвід і інших компаній
ТЕМА 11 Теми рефератів ( презентацій) 1.Гіперреальність як одна із ключових особливостей постмодерністського маркетингу. Реальність підробки ( з конкретними прикладами).. 2.Фрагментарність, розмноження брендів, непостійність споживачів, споживач як виконавець багатьох ролей, нав’язування стилю життя як метод управління людьми (з конкретними прикладами). 3.Напрями вирішення проблем постмодерністського маркетингу 4.Культура і маркетинг: проблеми в Україні та світі.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи