Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетинг 1 (МАУП)
Контрольна робота
№ K-28496
Тему контрольної роботи студент погоджує з викладачем за наведеним нижче переліком. Студент може обрати іншу тему, вибір якої необхідно обгрунтувати та погодити з викладачем.
ТЕМИ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ
1. Значення маркетингової діяльності в підприємницькій діяльності. 2. Еволюція концепцій маркетингу. Є ГОТОВА 3.Організація та проведення маркетингових досліджень. 4. Маркетингова інформаційна система і комплексне дослідження ринку. 5. Концепція життєвого циклу товару. Є ГОТОВА 6. Сегментація ринку та позиціювання товару. Є ГОТОВА 7. Аналіз конкурентного середовища в системі маркетингу. 8. Маркетингові дії в залежності від етапів життєвого циклу товару. 9. Аналіз маркетингового зовнішнього середовища підприємства. 10. Прогнозування попиту на підприємстві. 11. Організаційні структури маркетингу. 12. Формування маркетингової товарної політики фірмі. 13. Маркетингові стратегії ціноутворення. 14. Попит та види маркетингу в залежності від виду попиту. 15. Формування маркетингової цінової політики фірми. 16. Організація комунікативних процесів в системі маркетингу. 17. Види реклами та її ефективність. 18. Маркетингова діяльність в мережі Інтернет. 19. Поняття „товарна марка”, просування товарної марки. 20. Рекламна компанія та особливості її проведення. 21. Вибір каналів розподілу товарів. 22. Вертикальні маркетингові системи та особливості їх формування. 23. Аналіз конкурентоспроможності товару. 24.Характерні риси послуги, маркетинг послуг. 25. Основні принципи, види, типи і форми маркетингової діяльності. 26. Роль паблікрилейшинз (пропаганди) у просуванні товару. 27. Основні засоби маркетингових комунікацій. 28. Сутність, завдання та функції посередницької діяльності. 29. Види стимулювання збуту. 30. Маркетинговий контроль та його показники.
Підсумкове творче завдання практичнее 1.1. Торгове підприємство спеціалізується на продажу побутової техніки. Основний конкурент, що володіє значною часткою ринку, знизив ціну на 30%. Маркетингова служба підприємства пропонує реалізувати стратегію зміни стимулювання збуту. Завдання: 1. Відобразити комунікаційний процес (схематично) між підприємством та обраним сегментом ринку. 2. Розробити нову стратегію стимулювання збуту.
Підсумкове творче завдання теоретичне Визначити основні критерії вивчення споживачів товару
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи