Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування іміджу підприємства (МАУП) тема 26 (маркетинг)
Курсова
№ K-28546
ВСТУП
Розділ I. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Поняття іміджу та його роль в діяльності підприємства
1.2. Структура іміджу підприємства
1.3. Особливості формування іміджу підприємства
Розділ II. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ІМІЖДУ ВАТ «СТРОЙДОМ»
2.1. Характеристика організаційно-управлінської діяльності ВАТ «Стройдом»
2.2 Технології формування іміджу ВАТ «Стройдом»
2.3 Оцінка іміджу компанії шляхом опитування споживачів
Розділ III. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ІМІДЖУ ВАТ «СТРОЙДОМ»
3.1. Стратегія підвищення іміджу ВАТ «Стройдом»
3.2. Заходи вдосконалення внутрішнього іміджу компанії
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи