Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування цінової політики на продукцію підприємства
Курсова
№ K-6112
План:
Вступ................................................................................... 3 1. Особливості формування ціни на продукцію промислового підприємства…………………………………………......................................... 5 2. Характеристика діяльності ВАТ “Запорізький металургійний комбінат “Запоріжсталь”……………………………......................................... 12 3. Формування ціни на продукцію ВАТ “Запорізький металургійний комбінат “Запоріжсталь”……………………………............... 3.1 Основні напрями цінової стратегії підприємства та основні його конкуренти................................................................................................... 3.2 Конкурентоспроможність продукції комбінату............................. 3.3 Аналіз змін цін і собівартість продукції комбінату....................... 3.4 Розрахунок критичного обсягу продукції як метод визначення найбільш економічно ефективної стратегії.......................................................
24 4. Удосконалення управління ціновою політикою ВАТ “Запорізький металургійний комбінат “Запоріжсталь”…………........................................... 27 Висновок…………………………………………………………………. 31 Список використаних джерел.............................................................…… 32
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи