Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Управління маркетинговою діяльністю підприємства
Курсова
№ K-6113
План:
Вступ………………………………………………………………………. 3 І. Основні напрямки розвитку маркетингової діяльності сучасних підприємств........................................................................................................... 1.1 Поняття і класифікація маркетингових концепцій............................. 1.2 Концепція соціально-етнічного маркетингу....................................... 5 5 9 ІІ. Зміст маркетингової діяльності підприємства...................................... 12 2.1. Аналіз ринкових можливостей і вибір цільових елементів........ 12 2.2. Розроблення нового товару......................................................... 14 2.3. Ціноутворення на товари............................................................ 15 2.4. Організація збуту продукції....................................................... 17 2.5. Комунікаційна політика підприємства...................................... 19 ІІІ. Управління маркетинговою діяльністю підприємства ТОВ „Елтех-Союз”….................................................................................................... 21 3.1. Основні відомості про фірму «Елтех-Союз»………………… 21 3.2. Сегментування ринку………………………………………….. 23 3.3. Вибір цільових сегментів……………………………………… 26 3.4. Позиціонування товару на ринку……………………………... 27 3.5. Ціноутворення на товари та стимулювання збуту продукції . 28 Висновки і пропозиції................................................................................. 33 Список використаної літератури......................................................……. 36 Додаток 1...................................................................................................... 37 Додаток 2...................................................................................................... 38 Додаток 3...................................................................................................... 39
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи