Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Оцінка та перспективи розвитку маркетингової діяльності приватного підприємства «Фотосвіт»
Дипломна
№ K-7974
Вступ Розділ 1. Теоретичні засади маркетингової діяльності підприємства 1.1. Поняття та модель маркетингової діяльності 1.2. Організація маркетингової діяльності на підприємстві 1.3. Система планування та контроль маркетингової діяльності Розділ 2. Аналіз роботи приватного підприємства „Фотосвіт”. 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Економічний аналіз роботи підприємства 2.3. Маркетингове дослідження підприємства Розділ 3. Удосконалення маркетингової діяльності приватного підприємства „Фотосвіт” 3.1. Шляхи підвищення ефективності діяльності підприємства 3.2. Перспективи розвитку маркетингової діяльності ПП „Фотосвіт” Висновки Список літератури Додатки
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи