Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Стратегічне планування маркетингової діяльності підприємства
Дипломна
№ K-7975
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства 1.1. Сутність стратегічного планування 1.2. Зміст і послідовність стратегічного плануваня 1.3. Стратегічне планування маркетингової діяльності у досягненні мети підприємства 1.4. Доцільність розробки системи стратегічного планування на сучасних підприємствах 1.5. Оцінка стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства Розділ 2. Аналіз стратегічного планування маркетингової діяльності ТОВ "Конкорд-Тревел" 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Маркетингове дослідження підприємства 2.3. Особливості стратегічного планування маркетингової діяльності на підприємстві 2.4. Оцінка ефективності та удосконалення стратегічного планування маркетингової діяльності ТОВ "Конкорд-Тревел" Висновки Список використаних джерел Додатки
Ціна
250
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи