Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Стратегічне планування маркетингової діяльності підприємства
Дипломна
№ K-7975
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства 1.1. Сутність стратегічного планування 1.2. Зміст і послідовність стратегічного плануваня 1.3. Стратегічне планування маркетингової діяльності у досягненні мети підприємства 1.4. Доцільність розробки системи стратегічного планування на сучасних підприємствах 1.5. Оцінка стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства Розділ 2. Аналіз стратегічного планування маркетингової діяльності ТОВ "Конкорд-Тревел" 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Маркетингове дослідження підприємства 2.3. Особливості стратегічного планування маркетингової діяльності на підприємстві 2.4. Оцінка ефективності та удосконалення стратегічного планування маркетингової діяльності ТОВ "Конкорд-Тревел" Висновки Список використаних джерел Додатки
Ціна
250
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи