Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства (на прикладі ПП «Мірат»)
Дипломна
№ K-7976
Вступ Розділ І. Теоретичні засади конкурентоспроможності продукції. 1.1. Конкурентоздатність продукції: її сутність і значення. 1.2. Види конкурентних стратегій. 1.3. Методи визначення конкурентоспроможності продукції. Розділ II. Дослідження конкурентоспроможності продукції підприємства 2.1. Аналіз фінансово - господарської діяльності підприємства. 2.2. SWOT- аналіз підприємства. 2.3. Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємства. Розділ III. Шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції. 3.1. Заходи підвищення конкурентоспроможності продукції на основі SWOT - аналізу підприємства. 3.2.Резерви підвищення конкурентоздатності продукції підприємства. Висновки Список використаних джерел Додатки
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи