Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Аналіз ринкових можливостей підприємства
Курсова
№ K-7981
Вступ Розділ 1. Ринкові можливості підприємства 1.1. Аналіз виробничо-збутових можливостей підприємства 1.2. Аналітичні інструменти аналізу ринкових можливостей підприємства 1.3. Критерії ефективного вибору сегмента ринку 1.4. Сутність й основні завдання маркетингових досліджень ринкових можливостей підприємства 1.5. Структура і процес маркетингових досліджень ринкових можливостей підприємства Розділ 2. Аналіз ринкових можливостей підприємства та формулювання цілей його маркетингового комплексу 2.1. Обґрунтування вибору діяльності фірми 2.2. Формулювання цілей фірми та аналіз конкурентного середовища 2.3. Сегментація ринку і вибір цільового ринку 2.4. Розробка рішень щодо позиціонування товарів 2.5. Вибір стратегії маркетингу при виводі товару на ринок Висновок Список використаної літератури
Ціна
80
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи