Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Кадри в системі маркетингу
Курсова
№ K-7982
Вступ Розділ 1. Загальна характеристика кадрів в системі маркетингу 1.1. Підбір кадрів у організації 1.2. Планування роботи з кадрами 1.3. Аналіз роботи кадрів в системі маркетингу 1.4. Планування людських ресурсів Розділ 2. Особливості кадрів в системі маркетингу 2.1. Методи прогнозування потреб у кадрах 2.2. Найм і відбір робітників 2.3. Навчання і розвиток персоналу 2.4. Організаційний розвиток кадрів 2.5. Планування кар'єри 2.6. Розвиток плану кар'єри 2.7. Система винагороди в організації. Висновок Список використаної літератури
Ціна
80
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи