Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Управління рекламною діяльністю ПП Фотосвіт та шляхи підвищення її ефективності
Дипломна
№ K-7983
Вступ 1 Теоретичні основи рекламної діяльності 1.1 Поняття і суть реклами 1.2 Класифікація реклами 1.3 Планування рекламної діяльності 2 Рекламна діяльність приватного підприємства „Фотосвіт” 2.1 Загальна характеристика ПП „Фотосвіт” 2.2 Економічний аналіз роботи підприємства 2.3 Маркетингове дослідження підприємства 2.4 Дослідження сучасних рекламних технологій ПП "Фотосвіт" 3 Шляхи удосконалення рекламної діяльності приватного підприємства „Фотосвіт” 3.1 Оцінка ефективності використання реклами 3.2 Пропозиції та рекомендації щодо покращення застосування сучасних рекламних технологій Висновки Список літератури Додатки
Ціна
250
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи