Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Шляхи удосконалення стратегії і тактики ціноутворення на підприємстві
Курсова
№ K-7984
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи формування ринкової ціни на туристичному підприємстві 1.1. Ціна як економічна категорія 1.2. Особливості формування ціни на туристичну продукцію 1.3. Фактори впливу на цінову політику на підприємстві 1.4. Методи ціноутворення Розділ 2. Аналіз виробничої діяльності туристичного підприємства «Бюро подорожей та екскурсій» 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства «Бюро подорожей та екскурсій» 2.2. Аналіз трудових ресурсів туристичного підприємства «Бюро подорожей та екскурсій» 2.3. Аналіз фінансового стану туристичного підприємства «Бюро подорожей та екскурсій» 2.4. Маркетинговий аналіз туристичного підприємства «Бюро подорожей та екскурсій» 2.5. Шляхи вдосконалення діяльності туристичного підприємства «Бюро подорожей та екскурсій» Висновок Список використаної літератури Додатки
Ціна
80
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи