Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
менеджмент у сфері послуг
Конспект уроку
№ K-10204
Варіант 1
1 ТЕОРЕТИЧНЕ ЗАВДАННЯ…………………………………………………...3 1.1 Підходи до визначення "сфера послуг", "сфера обслуговування", "невиробнича сфера" (погляди класиків і сучасних економістів)……………..3 1.2 Фактори розвитку сфери послуг, становлення постіндустріального суспільства (К. Кларк, С. Фишер, Д. Белл, И. Кондратьєв, В.Л. Іноземцев й ін.). Поняття "товар" і "послуга": зіставлення позицій економістів і фахівців в області менеджменту…………..4 1.3 Трансформація ролі сфери послуг в українській економіці………………14 2 ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ……………………………………………….......17 2.1 Завдання №1.....................................................................................................17 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ………………………………………………………...20
Ціна
80
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи